פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר Galaxy S2 - אי מתן אישור לתקן עקב "קורוזיה" נושא התלונה:
ון דן ברג רוני שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏07 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דיזינגוף סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברשותי מכשיר מסוג Galaxy S2 מזה 11 חודשים אשר נקנה בחברת אורנג'. לציין כי מידי חודש אני משלם דמי ביטוח בסך 38 ש"ח, ועדיין יש עליו אחריות יצרן.

לפני מס' ימים, המכשיר הפסיק לעבוד ולא נדלק. שלחתי אותו לתיקון בחנות בדיזינגוף סנטר, והמכשיר הוחזר לאחר מספר ימים עם תשובה ש"לא ניתן לתקן אותו עקב - קורזיה".
לאחר 5 שעות של ניסיונות מצידי להסביר להם שהמכשיר לא התקרב למים בכלל, מסרו לי הנציגים כי "הלחות באויר יכולה לגרום לכך שיכנסו מים, ולכן הביטוח אינו בתוקף".
בסופו של יום, השאירו בפני שתי אופציות - או לקנות מכשיר חדש, או לשלוח אותו שוב לתיקון. (בשני המקרים עלי להמשיך לשלם על המכשיר הישן).

לציין כי המנהל בחנות דיזינגוף (חיים), עשה הכל חוץ מלנסות ולסייע.
כספי סוג הנזק :
קבלת מכשיר מתוקן. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה