פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה על ביטוח בגלל הטעייה של נציג שאמר לי שאחריות יצרן לא מספקת נושא התלונה:
פרז מתן שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב, שמי מתן פרז אני משלם עבור 2 מכשירי אייפון שמספרם הוא
057-5825559 ו- 0575825554 מספר קריאה של בירור שערכתי הוא: 369588825
הנציג הטעה אותי שאני חייב לבטח את האייפונים במהלך שנת האחריות של היצרן,
אני כמובן לא הסכמתי וגם אין שום חוזה או מספר קריאה על ביטוח נוסף למכשירי האייפון בינתיים חברת אורנג' גובה ממני תשלום מיותר על ביטוח שאני לא ביקשתי
אני מבקש לקבל החזר בדחיפות על החיובים לגבי 2 מכשירי האייפון שברשותי.
אודה על תשובתכם בהקדם מתן פרז
כספי סוג הנזק :
לזכות את כרטיס האשראי שלי בהקדם על גבייה לא מאושרת על ידי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה