פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב יתר ואי-מענה לפניות חוזרות ונישנות נושא התלונה:
שנאן עדי שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
1. בתחילת יוני הייתי בטיול בצרפת. על מנת למנוע מצב של תשלום אסטרונומי לאורנג' על גלישה בחו"ל, השכרתי מודם סלולרי בכ-350 ש"ח.
2. ב-10/6 ב- 11:04 קיבלתי הודעת SMS "עבור גלישה בחו"ל בחודש זה חויבת עד כה בסכום מעל 500 ש"ח". ב-11:14 קיבלתי הודעה דומה על סך 1000 ש"ח וב-11:21 קיבלתי הודעה על סך 1500 ש"ח. רק בשלב זה ראיתי את ההודעות והפסקתי לגלוש לחלוטין בטלפון שלי, על מנת שהטעות לא תחזור.
3. על כל הגלישות חוייבתי כאמור בכ-1600 ש"ח לפי תעריף משוגע של 100 ש"ח ל-1MB גלישה. לפי מיטב ידיעתי לא הייתי אמור לגלוש אפילו ב-1 א"ג, מכיוון ששכרתי, כאמור, מודם סלולרי והגלישה קרתה בטעות.
4. כשחזרתי לארץ, שלחתי ב-25/6 לאורנג' מייל, דרך האתר, ובו הסבר לבעיה, תלונה על כך שאת כל ההודעות על הגלישה בחו"ל שלחו תוך 15 דקות, מה שמנע ממני לעצור את הגלישה מוקדם יותר ובקשה שהם יבואו לקראתי במטרה להוריד את החיוב. הם לא הגיבו למייל.
5. ב- 5/7 שלחתי מייל נוסף דרך האתר והם לא הגיבו.
6. ב-12/7 שלחתי פקס והם לא הגיבו.
7. ב-23/7 שוחחתי בטלפון עם נציגת שירות ולמרות הבטחת שיחזרו אלי - הם לא חזרו אלי עד כה.
עלבון, סוג הנזק :
1. התנצלות והסבר לשרות הגרוע. 2. החזר כספי על חיוב היתר. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה