פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא מוצדק נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
ברצוני להתלונן כנגד חברת אורנג' על שהמשיכה לחייב אותי מספר חודשים אחרי שהתנתקתי מהחברה,כל הנסיונות שלי לבטל את החיוב ולקבל החזר כספי על הסכוים שחוייבתי אחרי ההתנתקות לא צלחו.אבקש להעביר את תלונתי לגורמים הנכונים.

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה