פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חושבים שהלקוחות מטומטמים! עד כמה אפשר לזלזל באינטליגנציה שלנו?? נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
אתמול, יום ד 115/8/12 הפקדתי את המכשיר NOKIA E72 שלי לתיקון. הסיבה שהפקדתי אותה לתיקון היא שאיכות השמע במכשיר לא טובה. זה היה עוד בהתחלה כשקניתי את המכשיר אבל בגלל שאמרו לי שהם צריכים לעשות צריבה למכשיר וכל הנתונים שלי ימחקו, לא הכנסתי לתיקון.
בנוסף לאיכות השמע יש במכשיר שלי גם מעין סדק קטן במסך. ביקשתי מהנציג שבזה אין צורך לטפל אם העלות גבוהה יותר מ150 שח בסה"כ (אני זוכיתי בסכום זה על יד הנציג).
היום, יום ה' 16/8/12 התקשר אלי דניאל מהתיקונים ואמר שזה עולה 300 ש"ח. אמרתי שאני לא מעוניינת שיכלול את המסך ושרק יעשה תיקון לשמע במכשיר. הוא אמר שלא ניתן ושהם חייבים להוציא את המכשיר תקין לחלוטין...לאחר התעקשות רבה הוא אמר שיבדוק.
חזר אלי אחרי כמה דקות ואמר שהטכנאי צריך לתת הצעת מחיר רק עבור התיקון של השמע. (חשוב לי לציין שמה שצריך לעשות זה צריבה למכשיר. כלומר, לא משהו פיזי אלא פשוט לחבר אותו למחשב/מכשיר מסויים ולתקן גרסה. דבר שלא עולה שקל!).
לאחר כמה דקות חזר אליי בני ואמר שהצעת המחיר היא 250 ש"ח לתיקון השמע. לא כולל החלפת פאנל (מה שיוצא שהחלפת פאנל עולה 50 ש"ח והצריבה עולה 250 שח) התעקשתי שזה לא יכול להיות ושצריבה לא יכולה לעלות 250 ש"ח. הוא התעקש שכן! לא הצלחתי לשכנע אותו שזה לא הגיוני, אז ביקשתי שאם זה ככה שיחליף לי רק פאנל. הרי החלפת פאנל עולה 50 ש"ח. כמובן שהוא גימגם ולא ידע מה לומר...ואמר שיחזור אליי. עדיין לא חזר.

אני עוסקת בתחום הזה ואני יודעת מהן העלויות או הפרוצדורות. ויודעת מה זה לתקן את השמע במכשיר הזה וכמה עולה להחליף פאנל...ו
ומה שאתם עושים זה פשוט גניבה מלקוחות!

אני לקוחה שלכם במשך שנים! וזה פשוט מעצבן שעושים מאיתנו הלקוחות מטומטמים. לידיעתכם חברת אורנג' היקרה- עדיין יש לנו כמה ברגים בקופסא...והתאים עדיין עובדים!

לאחר מה שהיה, אני מעוניינת שתנתקו אותי מהחברה לאחר שתשאירו את המכשיר אצלכם ותזכו אותי זיכוי מלא עבור המכשיר (עבור העלות שנשארה לי לשלם) ו עבור "החריגה בשיחות" שהייתה לי בחשבונית אחרונה.

עלבון, כספי סוג הנזק :
אני מעוניינת שתנתקו אותי מהחברה לאחר שתשאירו את המכשיר אצלכם ותזכו אותי זיכוי מלא עבור המכשיר (עבור העלות שנשארה לי לשלם) ו עבור "החריגה בשיחות" שהייתה לי בחשבונית אחרונה. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה