|
|
|
|
|
|
פגיעת נזק כלכלי קשה עקב חוסר קליטה במכשיר |
נושא התלונה: |
פיקל יעקב |
שם/כינוי: |
יום שישי 17 אוגוסט 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 |
כתובת: |
ירושלים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום קוראים לי מיכאל אלקוקין ואני בעלים של חנות חדשה באיזור תעשיה שער בנימין כשהגיע אלי סוכן מטעם חברת אורנג' והבטיח לי הבטחות שונות (שאף אחת מהם לא קויימה) לגבי תוכניות דיבור וגלישה ושיפור הקליטה במכשיר עקב המיקום שבו אני נמצא חשבתי שזו חברה גדולה ורצינית שעומדת מאחורי כל ההבטחות שלה . צר לי לבשר לך הקורא/ת את התלונה שמכרו לי סיפורים ולא שום דבר מעבר לזה המחיר כמו שהובטח לי לא קויים והכי גרוע שבבעיית הקליטה לא טיפלו . מיותר לציין שלקוחות שהתקשרו אלי קיבלו מענה קולי "הלקוח אינו זמין כעת" ובכך בעצם הפסדתי המון כסף. וכשכבר הגיע לקוח לא יכולתי לחייב אותו בויזה כי לא הייתה לי קליטה באינטרנט. הסוכן כמובן גם "נעלם" ולא היה ניתן ליצור איתו קשר ודווקא אצלו הייתה קליטה רק שהוא בחר לא לענות. כשביקשתי להתנתק מאורנג' עקב כך שהם אינם יכולים לספק לי שירות ועקב כך אני מפסיד כסף הם החליטו שאם אני מפסיד כסף אז למה לא להפסיד עוד קצת ודרשו ממני סכום של 30000 ש"ח . אז לכל הקוראים את המודעה הזהרו..................
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|