פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עבור עסקה שבוטלה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏19 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
א.נ.
בתאריך 22.5.2012 בצעתי עסקה בשרות לקוחות רגבה,נהריה ההתחברות בביתי היתה בתאריך 30.5.2012 לאיטרנט והטלפון הביתי.
כבר אחרי יומיים היו לנו מספר תקלות וניסיתי לבקש את התמיכה הטכנית ב*5474 ללא הצלחה.בנסיונות חוזרים יצרתי קשר ובקשתי בעקבות השרות הלקוי לנתק אותי מידית. מאחר ולא חזרו אלי שלחתי מכתב בתאריך 15.6.2012 (העתק שמור אצלי ) ובו בקשתי להתנתק לאלתר. נכון להיום מתברר שאיש לא טרח לבדוק ולבצע את בקשתי ואתם ממשיכים לחייב את חשבוני בשרות שאיני מקבלת . אני מחוברת לחברה אחרת וממשיכה לשלם לכם - על מה ???
בשיחה עם נציגת שרות שלכם היום 19.8.2012 (אחרי שלושה ימים בהם אני מנסה להשיג אתכם )מתברר שאכן היא רואה את הפניה שלי אליכם לניתוק, ובו בזמן חיוביים עבור איטרנט וטלפון ביתי.
כמו כן היא טוענת שעלי להמשיך לשלם לכם עבור הראוטר סך של 15 ש"ח במשך 36 חודשים. האם עלי להענש על כך שלא הצלחתי להשיג נציג שרות ועברו 16 יום מתאריך ההתקנה ולא 14יום ?
האם זו הדרך שלכם להעניש לקוח על שבטל עסקה ?
אני רוצה החזר מלא על החיובים החל מתאריך 15.6.2012 ולהפסיק לאלתר את החיוב עבור הראוטר שאין לי צורך להשתמש בו.
שרה חכם
כל מה שציינתם ! סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה