פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות חובבנית ומזלזלת נושא התלונה:
יאמין עמי שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 13.08.12 נכנסתי למרכז השירות בחדרה על מנת להכניס את המכשיר MOTO RAZR לבדיקה ותיקון במסגרת אחריות היצרן.
לאחר שיחה קצרה עם הנציג, התברר לי כי אין באפשרותו להעביר לי את רשימת אנשי הקשר במלואה לטלפון החלופי מכיוון שיש לו רק 4 מכשירים שניתן לקלוט בהם יותר מ1000 אנשי קשר אך אף אחד מהם לא נמצא במקום. השארתי את המכשיר לתיקון כשאני מאוכזב ועצבני עקב החוסר באנשי קשר אשר איתם אני מתקשר על בסיס יומי. לאחר שיחה עם נציגת שירות טלפוני, הבנתי שאין בכוחי לשנות או לעשות דבר ולכן קיבלתי את המצב כמות שהוא והמתנתי בסבלנות למשלוח FEDEX עם המכשיר המתוקן.
היום בבוקר 15.08.12 בשעה 09:15 לערך, הבחנתי שאין לי קליטה במכשיר החלופי שקיבלתי , דבר שמונע ממני לקבל שיחות בכלל ואת השיחה משליח חברת FEDEX בפרט. לאחר שהסרתי את מכסה הסוללה, גיליתי שהנציג בנקודת השירות שלכם הכניס את כרטיס המיקרו סים שלי ללא מתאם למכשיר החילופי ולכן הכרטיס לא "ישב" טוב עם המגעים. לאחר שיחה עם מוקד התמיכה הטכנית , לא הצלחתי לקבל תשובות באשר לזמן ההגעה של השליח אליי ואם יש צורך לגשת למרכז השירות או להמתין לו במקום על מנת שלא יפספס אותי. הנציגה משכה ידיה מהטיפול בנושא ואמרה שאין באפשרותה לעשות דבר חוץ מלהעביר לפדקס מספר אחר בו ניתן להשיג אותי, דבר שאין באפשרותי לתת.
לכן, נדרשה נסיעה נוספת למרכז השירות ושוב עזבתי את מקום העבודה שלי ל30 דקות על מנת שמנהלת השירות במרכז תשים לי מתאם לכרטיס הסים. כעת אני יושב וממתין לשליח הפדקס אשר לדברי הנציג תואם לי בין השעות 9:00-1100. כעת השעה 10:56 ואין שליח באופק.
אני לקוח כבר 9 שנים ומעולם לא נתקלתי בהתנהגות חובבנית, חסרת איכפתיות ומבזה מצד נציגיכם. מנהלת בשירות הטכני אף לא הבינה מדוע זה חמור שאין לי את רשימת אנשי הקשר שלי למשך יומיים שלמים.
מיותר לציין את הפתעתי כשנציגה של חברה שמקבלת כסף על בסיס חודשי על מנת שאוכל להוציא ולקבל שיחות מתייחסת לבעיה הזו בזלזול והרמת גבה.
ביום רביעי בשעה 13:00 לאחר שהמכשיר לא הגיע כמו שהובטח, התקשרתי שוב למוקד השירות ואז נאמר לי שהמכשיר נמצא עדיין במעבדה משום שהם התעכבו בשליחתו לשם. אז דחו לי ללא ידיעתי את המשלוח ליום חמישי.
כשהמכשיר סוף סוף הגיע אלי ביום חמישי התברר לי שרוב הבעיות שדיווחתי עליהם בכלל לא טופלו. הרמקול לא עודב כשורה, אנשים שמדברים איתי שומעים את עצמם פעמיים והתאורה על הכפתורי מגע עובדת רק בחלק מהכפתורים.
עד לרגע זה, לאורנג' אין פיתרון לתקלה שלא כולל את השארתי עם טלפון חלופי שלא מסוגל לאכלס את כמות אנשי הקשר שלי
עוגמת נפש סוג הנזק :
שליחת מכשיר מוטורולה חדש ולקיחת המכשיר התקול בחזרה לאורנג'. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה