פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלפון שאבד/נגנב ואין אפשרות לפתוח לשיחות נכנסות בלבד נושא התלונה:
חי ורד שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏19 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
יד אליהו ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
1 חיוב חוזר על תשלום אחד על 3 מכשירים ע"ס 5000 ש"ח שחוזר כול חודש מחדש
2 שירות גרוע ביותר, חושבים והצרכן אנחנו טיפשים או משהו דומה , זילזול
3 כשניגנב הנייד ביצעתי 10 טלפונים לחברה כדי שיבינו שהבקשה לי היא לפתוח תנייד לשיחות נכנסות בלבד ל 24 שעות ע"מ למצוא תנייד האבוד ולבסוף גם זה לא נעשה מפני שצריך ל"הודיע" לגנב שהוא אמור לכבות ולהדליק את המכשיר כדי שיתאפשר לקבל שיחות חחחחח פשוט סתומים ודפוקים ,,,ורד חי 0779314388
עלבון, בזבוז זמן יקר סוג הנזק :
לסגור את החברה הדפוקה הזו לאלטר פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה