פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גנבו לכם את הטלפון? סגרתם את הקו בעקבות זה? בORANGE תשלמו על זה.. נושא התלונה:
סופר ג'רמי שם/כינוי:
‏יום שישי ‏17 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:

רציתי לשתף את הסיפור שלי אתכם,לפני כשלושה שבועות, לצערי פרצו לי לאוטו ובין כל הדברים שגנבו לי נכלל גם הפלאפון.
היום כששוברים לכם חלון באוטו ויש לכם ביטוח שמשות אתם תקבלו חלון חדש כולל התקנה ולא תצטרכו לשלם אגורה לחברות הביטוח (לפחות אני לא הייתי צריך לשלם שום דבר).
כשגונבים לכם את הטלפון, הדבר הראשון שאתם תעשו כמובן זה לחסום את הקו, וכך עשיתי...
מה שלא ידעתי וגם לא אמרו לי בזמן שסגרתי את הקו הוא שכשאתה סוגר את הקו שלך והתוכנית שלך בORANGE בת כמה שנים טובות,אתה מחוייב לשימוש מינימלי כדי לקיים את התוכנית שלך(שיטת ההחזרים לפי שימוש במכשיר).
אני אסביר, היום אני משלם כ 145שקל לORANGE כל חודש כבר כמה שנים, בשנה האחרונה גם הייתי בחו"ל כחודש ולאורך כל התקופה לא השתמשתי בפלאפון והחיוב בסוף החודש היה 145 שקלים. אבל היום בגלל שסגרתי את הקו שלי לכמה ימים, לאור גנבת הפלאפון, בסוף החודש הקרוב אני עתיד לשלם 266 שקלים!!!!!!!
כשדיברתי עם נציגת השירות ב ORANGE כדי לנסות לסדר את זה, היא רק ניסתה להסביר לי זה אשמתי שלא השתמשתי מספיק בפלאפון לאור סגירת הקו לכמה ימים בודדים ושידעתי שתנאי השימוש (שחתמתי לפני שנתיים בערך) אומרים שאני מחוייב בשימוש מינימילי בקו כדי לשלם 145 ש"ח בסוף החודש (גם כשלא השתמשתי כלל בפלאפון שילמתי אותו דבר) הדבר היחיד שהנציגה יכלה לתת לי זה הנחה על התשלום-כלומר במקום לשלם 266 שקלים, לשלם "רק" 200 שקל (במקום 145 שקלים כמו שאני אמור לשלם).
כשניסיתי להבין את ההיגיון שעומד מאחורי הדברים, הרגשתי שאני מדבר עם קיר וכל מה שהנציגה חוזרת ואומרת זה שאין מה לעשות בנידון.
השיחה בינינו הסתיימה בכך שהנחתי את נציגת השירות לסגור לי את הקו בסוף החשבונית הקרובה כך שלא אצטרך לסבול גניבה דומה בעתיד.
לצערי זאת לא הפעם הראשונה שאורונג' גונבים אותי , אבל הפעם רציתי לשתף אתכם בנושא ולראות אולי אפשר לעשות משהו בנידון.
בנתיים אני בוחן כמה חברות אחרות בתקווה שמקרה זה לא יחזור על עצמו.
אשמח לתגובותכם,
תודה, ג'רמי סופר
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה