פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר היתיחסות של החברה ללקוחותיה. נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
ברצונה להציף את היתנהגותה החצופה של חב' אורנג' ללקוחותיה. יש ביני ובין חב' אורנג' מחלוקת כל שהיא. למרות חמש פניות לחב' כולל לפניות הציבור של החברה, איש מאנשי או מנהלי החברה לא חזר אלי ולו פעם אחת. יש בידי שלשה מס' תלונות שנאמר לי שזה בטיפול, אך איש לא חזר אלי אפילו לא פעם אחת כדי לענות על תביעותי. יכול להיות שעל אף שהנזק הוא כחמש מאות שקל, זה המקרה לתביעה משפטית? רק כדי לשמוע בפעם הראשונה את תגובת החברה?
ראו הוזהרתם! זאת היא חברת אורנג', שאנשיה אינם עונים לפניות הציבור!
חישבו פעמים עם מי אתם עושים עסקים!
בנזק שנגרם לי מעבר לנזק כספי, בזבוז זמן יקר, ועוגמת נפש מרמת השרות הירודה.
כספי סוג הנזק :
לפני הכל!!! פניה הוגנת של נציג הנהלה לשמוע את תלונותי. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה