|
|
|
|
|
|
פנייה לשירות עם הבטחות שיחזרו אלי למתן פתרון ולא חוזרים |
נושא התלונה: |
מוניות המגדל שמואל תאגורי |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שמי אריאלה תאגורי ויש לנו 3 קוים סלולרים טלפון קוי ואינטרנט במשך כמה חודשים אני מנסנ לבקש שיעבירו לי את החיוב החודשי במקום ב- 6 לחודש ב-12 לחודש דיברתי כבר ען 20 נציגים וכל פעם נאמר לי שיחזרו אלי ואף אחד לא חזר. הסברתי שהיות וב- 6 לחודש הויזה עדיין מלאה החיוב חוזר ולכן ביקשתי להעביר לתאריך ה- 10 לחודש . זה יוצר לי בעיות וכל פעם נוצר לי חוב . זו בושה וחרפה שאין עם מי לדבר ונציגים לא חוזרים אלי למרות הבטחות חוזרות ונשנות . ברצוני לציין שעברנו אליכם לאחר 10 שנים בפלאפון ואני מאוכזבת מהשירות בכל פעם שפניתי.
|
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|