פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פנייה לשירות עם הבטחות שיחזרו אלי למתן פתרון ולא חוזרים נושא התלונה:
מוניות המגדל שמואל תאגורי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
שמי אריאלה תאגורי ויש לנו 3 קוים סלולרים טלפון קוי ואינטרנט במשך כמה חודשים אני מנסנ לבקש שיעבירו לי את החיוב החודשי במקום ב- 6 לחודש ב-12 לחודש דיברתי כבר ען 20 נציגים וכל פעם נאמר לי שיחזרו אלי ואף אחד לא חזר. הסברתי שהיות וב- 6 לחודש הויזה עדיין מלאה החיוב חוזר ולכן ביקשתי להעביר לתאריך ה- 10 לחודש . זה יוצר לי בעיות וכל פעם נוצר לי חוב . זו בושה וחרפה שאין עם מי לדבר ונציגים לא חוזרים אלי למרות הבטחות חוזרות ונשנות . ברצוני לציין שעברנו אליכם לאחר 10 שנים בפלאפון ואני מאוכזבת מהשירות בכל פעם שפניתי.

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה