פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים שלא לפי עלות התוכנית נושא התלונה:
אמר יוסי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
פניתי לאורנג' בכדי לעשות את התוכנית החדשה הכל כלול במחיר של 135 ש"ח לחודש.
אורנג' הפנו אותי למספר * משהו שזהו מענה ממחושב בכדי להירשם לתוכנית.
בצעתי את כל השלבים ברישום ונאמר לי כי נרשמתי לתוכנית החדשה.
לאחר כחודש הגיע לי חשבון של 670 ש"ח כאשר התקשרתי לברר מהות החשבון המנופח נאמר לי כי היתה תקלה במערכת הממוחשבת הלא נקלטה לגמרי מעבר שלי לתוכנית החדשה, ועל כן הם יזכו אותי בהפרש.
לאחר שלושה שבועות קבלתי חשבון נוסף על סך 270 ש"ח כאשר התקשרתי לברר את מהותו נאמר כי כלל לא עברתי לתוכנית המדוברת וכי זו תקלה שלי אורנג' לפתע הסירו אחריות מעליהם לאחר שהובטח לי כי הם יזכו אותי! וכרגע הם מתנערים מכלל אחריות וטוענים כי זו בעיה שלי..
כספי סוג הנזק :
זיכוי של הפרשי עליות בין התוכניות פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה