פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוח שלכם ועיקוב של שבוע ימים של העסקה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏28 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום אני אופיר מאור בעלה של שני מאור ת"ז 300059375 אשתי סגרה אם סוכנת שלכם נטלי עסקה של מכשיר אייפון ונטלי אמרה לנו שהיא טסה לחו"ל והיא אמרה לסוכן שלכם דודו לוי המספר שלו 0544816124 היא נתנה לו את המכשיר והוא היה צריך לתת לנו אותו אשתי מתקשרת אליו כל יום והוא אומר מחר מחר מחר עוד מעט שבועיים שלא קיבלתי את המכשיר היא מדברת איתו והוא אומר דברים שהיא התחילה לפחד מאמי חיים שלי מתוקה אשתי רצתה לבטל הכול מרוב פחד היא לא מכירה אותו והוא קורה לה בשמות והוא אומר לנו שהוא עושה לנו טובה בכלל שהוא בא לפה עכשיו אני סגרתי אם נטלי המכשיר היא תביא לי אותו לבית אבל אני חושב להגיש תלונה עלייכם וגם על דודו לוי הסוכן סליחה אבל ככה לא מדברים וא לקוח אומר לכם שאני עושה לכם טובה שאני משלם ואני לא חייב מה אתם עושים במצב כזה טובעים אותנו נכון אז בבקשה אבקש לטפל בנושא הזה אחר כך באמת אשתי תלונןן במשטרה ואני לא רוצה לעשות לכם כלום אבל זה החלטה של אשתי אבקש לטפל בנושא תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :
הבקש לקבל פיצוי על עוגמת נפש פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה