פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על ביטול עיסקה שלא בצדק נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
לאחר כאחת עשרה שנים בהן אנו לקוחות של החברה, ולאחר מס' פעמים בהן חוייבתי שלא לצורך, ולאחר נזקים רבים אותם גרמה לנו החברה, החלטנו לעזוב אותה ולעבור לחברה אחרת.
לדוגמה: במשך שש שנים שילמנו על גיבוי המכשיר, וכשהיינו צריכים את מספרי הטלפון אמרו לנו שלא גובו כלל, ולא ניתן לחלץ אותם.
חוייבנו בקנס על עזיבת התכנית, על אף שהחוק אומר כי ניתן לעזוב חברה ללא קנסות.
אני מבקש החזר של כל הסכום.
כספי סוג הנזק :
החזר פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה