|
|
|
|
|
|
חיוב בגין שיחות של viber |
נושא התלונה: |
יום שני 01 אוקטובר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
שירות לקוחות חו״ל |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
במהלך חודש יולי נסעתי לחו״ל. לפני נסיעתי דיברתי עם נציג מחברת אורנג׳ וביקשתי לסגור את הנייד לגלישה בחו״ל מלבד איזורים בהם יש גלישה באמצעות wifi חינמית. הבקשה אושרה ובוצעה. לאחר חודשיים קיבלתי חיוב בגין שיחות בסך 344₪. לאחר בירור הסתבר שהחיוב נעשה העקבות שיחה שבוצעה ב-viber. לא עזרו ההסברים שהגלישה הייתה סגורה מלבד באיזורים בהם יש גלישה חופשית. ביקשתי לדבר עם מנהל בכיר וכמובן, לא חזרו אלי מאז. חברת אורנג׳ שלחה יד לכיסי הפרטי וחייבה שלא בצדק. אין ברצונם להתמודד עם הנעשה ולכן מאז לא חזר אליי מנהל! זו חוצפה שלאתתואר וממש סוג של גניבה!
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|