פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בגין שיחות של viber נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
שירות לקוחות חו״ל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
במהלך חודש יולי נסעתי לחו״ל. לפני נסיעתי דיברתי עם נציג מחברת אורנג׳ וביקשתי לסגור את הנייד לגלישה בחו״ל מלבד איזורים בהם יש גלישה באמצעות wifi חינמית. הבקשה אושרה ובוצעה. לאחר חודשיים קיבלתי חיוב בגין שיחות בסך 344₪. לאחר בירור הסתבר שהחיוב נעשה העקבות שיחה שבוצעה ב-viber. לא עזרו ההסברים שהגלישה הייתה סגורה מלבד באיזורים בהם יש גלישה חופשית. ביקשתי לדבר עם מנהל בכיר וכמובן, לא חזרו אלי מאז. חברת אורנג׳ שלחה יד לכיסי הפרטי וחייבה שלא בצדק. אין ברצונם להתמודד עם הנעשה ולכן מאז לא חזר אליי מנהל! זו חוצפה שלאתתואר וממש סוג של גניבה!
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה