פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירובה של אורנג' להכיר בגניבת שיחות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏16 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
הורי המבוגרים (בני 89 ו-87) בעלי קו סלולרי של אורנג' מזה הרבה שנים (עדיין בתכנית שבה אין דמי מנוי חודשיים). מכיון שהם מבוגרים ונמצאים כל הזמן בבית הם אינם משתמשים כמעט בטלפון, והחושבון החודשי שלהם הוא כ-5 ש"ח בממוצע.
להפתעתם, בחודש אוגוסט הם קיבלו חשבון של מעל 50 ש"ח, ולכן ביקשו ממני לבדוק את הענין. הוצאתי פירוט שיחות והשוותי ליומן השיחות בטלפון הנייד שלהם. להפתעתי גיליתי כ-20 שיחות לכל מיני יעדים, אשר בודאות לא בוצעו ע"י הורי, וגם לא מופיעים ביומן השיחות בטלפון שלהם.
התקשרתי לשירות אורנג' ודווחתי על הבעיה. אמרו שיבדקו, חזרו לאחר כשעה והודיעו לי שהכל תקין אצלם, שלא ניתן לגנוב שיחות, ושהשיחות בודאות בוצעו מהמכשיר של הורי. כל הסברי לכך שזה אינו נכון, וכן העובדה שיומן השיחות של הטלפון לא מראה את השיחות לא הועילו. אורנג' בשלהם, מסרבים לתת החזר כספי ולא מציעים כל הסבר מניח את הדעת למקרה הנ"ל.
אשמח אם תוכלו להתערב בענין, למרות שהנזק הכספי אינו מאד גדול (בינתיים). זה ענין עקרוני - כפי שחברות כרטיסי האשראי יודעות לזכות את המנויים שלהם על הונאות, כך אני גם מצפה מחברת אורנג' - שתכיר בכך שהבעיה אצלם (או הונאה או תקלה כלשהי בחיובים), תתקן את התקלה ותזכה את מנוייה.
תודה,
אריאל
כספי סוג הנזק :
תיקון התקלה, מניעת גניבת זהות, והחזר כספי לכל השיחות שלא בוצעו בפועל. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה