פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזרה בזמן של מכשיר סלולרי מהתיקון, דבר שהובטח להעשות אחרי שני ימי עסקים. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:

שלום רב,
זו התלונה שנמסרה לחברת אורנג'.
מאוד אבקשכם שגם אתם תעקבו אחרי תלונתי זו.
בתודה מראש,

אריה רוזנצויג.

שמי אריה רוזנצויג.
יש ברשותי מכשיר אנדרואיד HTC . המכשיר הוא בבעלות חברת ק.ל.טקס ובניו בע"מ. עוסק מורשה: 511455818. מספר הנייד הוא: 054-6278077.
אני איש שיווק בחברה והנייד הוא כלי חיוני עבורי .
בתאריך 20.5 הבאתי את המכשיר לסוכנות שלכם בראשון לציון, דרך המכבים. הסיבה: המכשיר לא מצליח להתחבר לדיבורית מסוג בלוטוס שברכב החברה שברשותי.
הנציגה בסניף, גב' ספיר קאלו, בדקה את המכשיר והחליטה למסור אותו למעבדה.
היא הבטיחה שהמכשיר יהיה מוכן ביום ב, 24.9 ואף רשמה זאת על גבי טופס " השאלת מכשיר זמני" שנמסר לי.
ביום שני, כיוון שלא קיבלתי כל מסרון לבוא לקחת את המכשיר, יזמתי שיחה לשרות הלקוחות.
הנציגה שענתה לי, מסרה לי שמטעמים שונים שיש איזו בעיה והבטיחה שהמכשיר יהיה מוכן ביום חמישי, 27.9. מסרתי את תשובתה לחברה שלי, ק.ל.טקס.
המידע שנמסר לאשת הקשר בחברה שלי, היה: אכן, היתה תקלה מצד אורנג' והמכשיר יימסר לי ביום חמחישי, 27.9.
ביום חמישי ( אתמול) בדקתי שוב עם שרות אורנג', אם אני יכול לבוא ולקחת את המכשיר, כפי שהובטח לי.
הנציג, בחור בשם לב, הבטיח לי שהמכשיר ישוחרר במשך היום וכדי להיות בטוח, עדיף שאבוא ביום ו בבוקר.
אחר הצהריים באותו יום, בדקתי שוב עם שרות הלקוחות שלכם, על מנת שאהיה בטוח שלא אבוא לסניף שלכם ולא אקבל את המכשיר.
הבחור משרות לקוחות, בשם אוריה מקבוצת רולקס ביקש שאמתין 45 דקות.
הוא שב אלי בתשובה שתוכנה : בניגוד למה שאמר הנציג לב איתו שוחחתי בבוקר, המכשיר עוד במעבדה כי חסרים חלפים לתקנו.
כשהבעתי את פליאתי ואמרתי שהובטח לי המכשיר לאותו יום, הוא ביקש שאמתין עוד חצי שעה.
הוא שב אלי ואמר שלב בהחלט צדק ואני אקבל את המכשיר ביום שישי בבוקר.
התפלאתי על 2 התשובות שלו, ששונות זו מזו במאה ושמונים מעלות, אך החלטתי להגיע לסניף אורנג' ביום ו בבוקר.
כאן הסתבר לי, שהמכשיר שלי כלל לא הגיע מהתיקון.
מנהלת המשמרת , בחורה בשם שני, בדקה את הנושא ואמרה שאני צודק , אך אין מה לעשות.
היא בהחלט הצהירה שיש מכשיר כמו שלי, חדש, ברשותה, אך הוא מיועד למכירה והיא לא תמסור לי אותו.
נציג שרות הלקוחות אמר שאגיע ביום רביעי הבא, ואז אולי...אקבל את המכשיר .
האם אני צריך לעבור אץ כל מסע היסורים הזה, כאשר יש ברשותכם מכשיר זהה לשלי והנציג בסניף לא מוסר לי אותו?
האם ההבטחה, לקבל את המכשיר בתום תיקון שצריך להיות 2 ימי עסקים מתחיל להתארך לשבועיים או יותר?
אני מבקש לקבל תשובות וגם פיצוי על עוגמת הנפש שנגרמת לי.

בברכה,

אריה רוזנצויג
עוגמת נפש סוג הנזק :
זירוז קבלת המכשיר, המאוד חיוני לי כאיש שיווק וטיפול מול לקוחות. פיצוי על עוגמת נפש שנגרמה לי במשך שבועיים ( לפחות) וזאת אם יחזירו לי את המכשיר לפי מה שאמרו לי בפעם האחרונה. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה