פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה כספית חודשית למרות ניתוק הקו במאי 2012 נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 28-5-12 התנתקתי מחברת אורנג' טלפון ביתי והתחברתי לבזק.
למרות הניתוק ממדיכה חב' אורנג' בגבייה כספית של 60 ש"ח כל חודש.פניתי לשירות ואין להם הסבר מאין נובע סכום זה,הבטיחו שיטפלו בנושא ועד היום לא נעשה דבר.
למרות הניתוק ישנה גבייה נוספת על סך 19 ש"ח עבור הסמארטפון(קופסה).
בקשתי להחזיר את הקופסה ולטענתם שאין זה אפשרי.הקופסה שייכת לי ולא ניתן להחזירה.
ביזבוז זמן סוג הנזק :
החזר כספי עבור הנ"ל.ובנוסף התחברתי דרך חברת עובדים,הייתי אמורה לקבל את ההנחה כפי שנחתם עם וועד העובדים ולא קבלתי. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה