פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה בצורה לא חוקית נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני סגרתי את כל הקווים שלי באורנג' ועברתי לחברה אחרת
יום לפני סגירת הקווים הודעתי על סגירת הנטסטיק שיש לי דרכם
מספר הטלפון של הנטסטיק 0543931230
הם במקום לבטל את הקו והחבילה ביטלו רק את החבילה והשאירו את הקו פתוח
אני שברתי את הכרטיס סים וזרקתי אותו לפח כך שהוא לא קיים כלל פיזית אצל אף אחד
כשהגיע החשבון הם גבו ממני על גלישה סלולרית 500 ש"ח
דיברתי עם נציג והוא הבטיח לסגור את הקו ולטפל בבעיה והובטח לי שיחזרו אלי
שום דבר לא נעשה
היום קיבלתי חשבונית נוספת (כשבועיים אחרי שדיברתי עם הנציג) ושוב חייבו אותי ב 500 ש"ח גלעישה סלולרית
אין להם זכות לחייב אותי על גלישה סלולרית שלא בוצעה ועוד אחרי שהודעתי על ביטול וסגירת הקווים
כספי סוג הנזק :
אני רוצה 1000 ש"ח + מע"מ החזר פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה