פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא מוצדק על שיחות נכנסות מחו"ל נושא התלונה:
ויתקון ערן שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
נסעתי לנסיעה עיסקית להודו. ביצעתי שיחות באמצעות אפליקציה בשם JAJAH. באפליקציה ניתן לבצע שיחות מהאפליקציה לטלפון רגיל (להבדיל מסקייפ) בתשלום נמוך יחסית (שילמתי 10 דולר לביצוע שיחות לישראל).
כשחזרתי לארץ נדהמתי לגלות חיוב של 1,000 ש"ח על שיחות נכנסות. על פי חוק, לחברה אסור למסור פירוט שיחות נכנסות ולכן ניתן רק לשער שבוצע חיוב כפול על השיחות שביצעתי דרך האינטרנט האחלוטי שבמלון בלבד באמצעות האפליקציה.
אני גיליתי על החיוב מבעוד מועד אבל לא ניתן היה לתת לי פירוט שיחות לפני הפקת החשבונית (או במילים אחרות קודם תשלם אחר כך נדבר) ואחרי הפקת החשבונית לא ניתן לי פירוט שיחות ואני עכשיו צריך למצוא דרכים להוכיח שלא שוחחתי בסלולרי כשהייתי בחו"ל.

לדעתי הנושא חייב להיות מוכר לאורנג' וברור לי שאני לא היחיד שביצע שיחות דרך אפליקציה. אני רק יכול לער שהחיוב הוא עבור השיחות מפני שאופן ההתקשרות באפליקציה הוא שאתה מקבל חיוג נכנס כביכול מהיעד אליו התקשרת וכאשר אתה עונה לשיחה ישנה הודעה של JAJAH שהם מחברים אותך ובעצם רק ברגע זה מתחיל החיוג לארץ.
כספי סוג הנזק :
החזר מלא של חיובים לא מוצדקים. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה