הטעיית מכירה של נציג מכירות |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום ,שמי בני ואני לקוח של אורנ'ג עיסקי כבר 14 שנים .
עקב השיות המצויין שלהם החלטתי להוסיף קו נוסף וניגשתי לקניון שבעת הכוכבים בהרצליה שמה קיבלתי שירות מאוד אדיב מציג המכירות ,במסגרת העיסקה נאמר לי שהעיסקה מגלמת בתוכה ,שיחות לחול כאשר הודגש לנציג כי השיחות הם בעיקר לפילפנים ,נדהמתי לגלות חיוב של 3000 ש"ח בחשבון ולאחר בדיקה עם המוקדנית נאמר לי שלא בוצע שיוך לסלולארי אלא לקווי בלבד .
מכיוון שהודגש נושא השיחות לפילפנים הקוו שיוך ובשירות הלקוחות הלקוחות ידעו לתת תשובה ממש לא מתקבלת "זה מה יש חתמת" .
לא קיבלתי שום מסמך במעמד המכירה בנוסף לא הגיוני שאני מבקש ומדגיש כי השיחות הם לפילפנים ומשייכים אותי ר'ק לקווי בעוד שבמעמד הפגישה שאלתי את הנציג האם אני צריך לבצע פעולה כשלהי מול חברת הספק מכיוון שגם בעסק אני מרבה לבצע שיחות ואני מכיר את ההתנהלות התשובה שקיבלתי מהנציג "אין צורך לבצע כלום"
אני זועק לעזרה ופשוט מתעלמים ממני ,אני לא אוהב לאיים אבל אם לא תיהי התייחסות ובדיקה מעמיקה של הדברים אני אנתק את כל ההתקשרות שלי מול חברת אורנ'ג .
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|