פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית מכירה של נציג מכירות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום ,שמי בני ואני לקוח של אורנ'ג עיסקי כבר 14 שנים .
עקב השיות המצויין שלהם החלטתי להוסיף קו נוסף וניגשתי לקניון שבעת הכוכבים בהרצליה שמה קיבלתי שירות מאוד אדיב מציג המכירות ,במסגרת העיסקה נאמר לי שהעיסקה מגלמת בתוכה ,שיחות לחול כאשר הודגש לנציג כי השיחות הם בעיקר לפילפנים ,נדהמתי לגלות חיוב של 3000 ש"ח בחשבון ולאחר בדיקה עם המוקדנית נאמר לי שלא בוצע שיוך לסלולארי אלא לקווי בלבד .
מכיוון שהודגש נושא השיחות לפילפנים הקוו שיוך ובשירות הלקוחות הלקוחות ידעו לתת תשובה ממש לא מתקבלת "זה מה יש חתמת" .
לא קיבלתי שום מסמך במעמד המכירה בנוסף לא הגיוני שאני מבקש ומדגיש כי השיחות הם לפילפנים ומשייכים אותי ר'ק לקווי בעוד שבמעמד הפגישה שאלתי את הנציג האם אני צריך לבצע פעולה כשלהי מול חברת הספק מכיוון שגם בעסק אני מרבה לבצע שיחות ואני מכיר את ההתנהלות התשובה שקיבלתי מהנציג "אין צורך לבצע כלום"
אני זועק לעזרה ופשוט מתעלמים ממני ,אני לא אוהב לאיים אבל אם לא תיהי התייחסות ובדיקה מעמיקה של הדברים אני אנתק את כל ההתקשרות שלי מול חברת אורנ'ג .
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה