פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שלא בצדק בעקבות טלפון שנגנב נושא התלונה:
בן שלום ליאת שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏05 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
בסוף חודש יולי 2012 ניגנב הטלפון שמספרו 054-677057 . מספר זה נמצא ברשותה של ביתי ליגן. הסים היה מוגבל ל-4 שיחות יוצאות וחסום לגלישת האינטרנט. אך בעקבות ביטול הסים הישן וקבלת הסים החדש, חברת אורנג' החליטה למסור לידי סים פתוח לכול, מבלי ליידע אותי ומבלי לקחת אחריות בדבר.

בתאריך 4.8.12 שבת בבוקר ביתי הגדולה אומרת לי שהטלפון של ליגן פתוח לגלישה חופשית באינטרנט. בדקתי זאת ואכן כך היה, קיבלתי סים פתוח לגלישה. כשקיבלתי את הסים מאורנג' הם לא העלו על דעתם שיש צורך לבדוק אלו תנאי עסקה יש בכרטיס הנ"ל ולמסור כרטיס בצורה הגונה.

יום ראשון בתאריך 5.8.12 בשעות הבוקר התקשרתי לאורנג' לבדוק את הנושא. ענתה לי אחת הנציגות בשם יאנה היא אמרה שבכרטיס סים אין לי חסימת אינטרנט ומעולם לא הייתה. אמרתי בבהלה מה...??
לא יתכן דבר כזה שחברה תשקר במצח נחושה!!! לא יתכן שלאחר כ"כ הרבה שנים שאני לקוחת אורנג' יזלזלו בי וישקרו בצורה כזאת!! נישמע שהנציגה נבהלה מהתגובה הנסערת שלי. ואמרה לי מידית שמפנה את תלונתי למנהלת ויזכו אותי ב- 150 ₪. שאלתי למה הזיכוי אמרה בגין הגלישה באינטרנט. היה לי מאוד מוזר אך לא שאלתי יותר מידי שאלות כי הבנתי שמנהלת תחזור אלי.

חזרה אלי מנהלת בשם אליזבט שהייתה מאוד תוקפנית ואמרה שאין לה מה להוסיף על מה שהנציגה כבר אמרה לי. אמרתי לה שלא קיבלתי שום הסבר ואיך יתכן שכרטיס שהיה חסום לגלישה באינטרנט ובעקבות גניבת המכשיר קיבלתי סים פתוח. ענתה בשרירותיות את כל המידע כבר קיבלת אתמול אין לי יותר מה להוסיף לך תקבלי זיכוי בסך 150 ₪ אמרתי לה שלא קיבלתי שום מידע ואני רוצה הסבר עכשיו. וברצוני לדעת כמה עלות הגלישה. חזרה ואמרה שלמרות שהכל הוסבר לי כבר אתמול תענה לי שוב על השאלות. בגלל שאין לי תכנית גלישה העלות היא בסך 500 ₪ . אמרתי לה שבשום פנים ואופן אני לא מוכנה לשלם סכום כזה גבוה שלא בצדק. ואני לא מסכימה שייחיבו אותי. הגיבה בחוסר סבלנות ומיהרה לנתק את השיחה. הבנתי שהשיחה לא מובילה לשום מקום ביקשתי שמישהו אחר ידבר איתי אמרה שאין אף אחד אחר שיכול לדבר איתי ויגבו ממני את החוב על אף שאינני מסכימה לכך.

אני רואה בזאת חוסר הגיון וחוסר אחריות של החברה. לטענתה קיבלתי SMS שאומר כי הגלישה תחוייב. בדקתי זאת ולא הייתה לי הודעה כזאת במכשיר הנ"ל. ההודעה שכן קיבלתי שהגלישה תואט, אני דורשת לקבל את כספי בחזרה על אף שאליזבט טוענת כי לא מגיע לי מעבר לכך,
אם לא תטפלו מיידית בנושא, אשקול אמצעים אחרים.



בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה