פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב יתר לאחר ביצוע חבילה ביציאה לחו"ל נושא התלונה:
לוזון דוד שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏23 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
לכבוד

אורנג'

שלום

בתאריך 22/8/12 , פניתי אליכם באמצעות הטלפון , וגם באמצעות מייל , כאשר מוקד טלפוני הבטיח לי שמנהל השירות יחזור אלי , אך הוא לא חזר אלי עד היום .

כמו כן , לא קיבלתי שום התייחסות למייל המצ"ב. (נשלח אליכם ב-22/8/12).

אני תקווה שהפעם אקבל התייחסות .



להלן נוסח המייל שנשלח אליכם , בשנית .



שלום רב



בין התאריכים 15 ביולי עד 04 לאוגוסט שהיתי בחו"ל.



כמובן שיצרתי קשר עם חברת אורנג וזאת על מנת לסגור חבילת שיחות בחו"ל וניסגר על חבילה של חודש ימים.



בתאריך 30 ביולי בזמן שהייתי בספרד קיבלתי אס אם אס בו קיימת התראה כי ניצלתי 75%מהחבילה.



דהיינו 3 ימים לפני חזרתי ארצה.



היום קיבלתי את החשבונית במייל ולתדהמתי גיליתי כי סכום החיוב עומד על סכום של 2500 ש"ח



היום התאריך 22\08\2012 שוחחתי עם נציגת אורנג בן לאומי שאכן הייתה לי חבילה אך עקב זאת שביצעתי שיחות כ50 דקותחוייבתי בסך 1500 ש"ח מעבר לתשלום על החבילה.



הפרש זה נובע כי חייגתי לתא קולי כ8 דקות שיחה בספרד עם מנוי מקומי כמו כן ניכנסתי לתא קולי פעמיים בצרפת

סה"כ כ 50 דקות.



תמוהה בעיני שכאשר אני יוצא עים חבילה מסודרת הנני מחוייב פי 4 מערך החבילה שרכשתי וכאשר לי ידוע וזאת באמצעות האס אם אס שקיבלתי כי ניצלתי עד ליום ה30 ביולי 75%מערך החבילה.



הנני לקוח ל4 מס' מנוי בחברתכם מאוד חרה לי כי הולכתי שולל ע"י חברתכם בנושא החשבונית משום מה גם רכשתי אייפון לאחרונה ונאמר לי כי לא יחייבו בדמי משלוח אך גם פה קיבלתי אייפון לבן במקום שחור שהזמנתי כמובן שנסעתי לעמדת אורנג בביג נתניה ושם ביצעתי החלפה לצבע שהיה אמור להגיע ע"פ ההזמנה.



איני מדבר על הנסיעה לשם זמן המתנה אך לא באתי באיזושהי תלונה כי אני מבין שיש פעמים בהם נופלת טעות.



הריני מבקש בדיקתכם לגבי החשבונית שנישלחה היום לחיוב וגם אם לפנים משורת הדין לזכותי בגין התשלום המופרז שאין לו אח ורע.



בברכה דוד לוזון

נ.ב
כמו כן הובטח לי כי נציג אורנג בין לאומי (מנהל שרות)ייצור איתי קשר ועד היום לא ייצר .אני תקווה כי אכן השיחות מוקלטות כמובן שכמה פעמים פניתי ונאמר לי הפנייה פתוחה והוא יחזור אליי

כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה