סים |
נושא התלונה: |
יום שלישי 23 אוקטובר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בחודש יולי עברתי לחברת אורנג' מחברת סלקום ורכשתי סים חדש בחברת אורנג' אשר נפרס לתשלומים. בפועל לאחר יום חזרתי לחברת סלקום והסים שברשותי נשאר ללא שימוש. ביקשתי ופניתי לחברה היום בצ'ט עם נציגה בשם אביבית ולאחר מכן עם דנה, מנהלת. יש לי את תיעוד הצ'ט, על מנת לקבל זיכוי על הסים שבפועל אינני משתמשת בו אך נטען כי לא ניתן לקבל זיכוי על סים למרות שהוא אינו בשימוש ומעולם לא היה. לא מקובלת התשובה הזו וגם לא נעשה שום ניסיון למצוא פתרון על מנת לבוא לטובת הלקוח. כמו כן הייתה תחושה של זלזול בי בתור לקוחה מה שלא מקובל עליי לחלוטין!!
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי מלא |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|