פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשכת השרות לאחר גביית חוב לאחר שנאמר לאורנג' בפירוש שאשלם על המכשירים בלבד עד סיומם. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏23 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב, היה ברשותי מכשיר נוקיה אשר שידרגתי אותו בחודש 8/2009 לסוני אריקסון סטטיו, עד היום אני מקבל חיוב על המכשיר ''סוני אריקסון''
כשחייגתי לאורנג' נאמר לי ע''י נציגה בשם מיטל מצוות פרדייז כי נותרו לי 7 תשלומים למכשיר. לאחר בירור מולה היא שינתה את דעתה ואמרה כי נותרו 5 תשלומים מאחר והייתי בטיפול משפטי שערך 5 חודשים ללא קבלת תשלום ממני. הסברתי לנציגה שגם אם לא קיבלו ממני תשלום 5 חודשים עדיין הייתי אמור להשאר חייב רק 3 חודשים לערך. בנוסף לאחר ששילמתי את החוב לעו''ד חזרתי לאורנג' בשיחה וביקשתי לעדכן אמצעי תשלום כדי שיוכלו לקחת את התשלומים החודשיים עבור המכשירים. בנוסף ביקשתי לא לחייב אותי שקל מעבר למכשירים. נאמר לי כי אם אהיה ללא תוכנית אשלם על שני המשירים לא הייתה לי כל בעיה. אני בדרך כלל לא מסתכל על הוצאות הכרטיס האשראי שלי, להפתעתי היום קיבלתי מכתב בדואר כי יש לי חוב של 300 נשח לערך. מאחר וביטלתי את הכרטיס נשלח אלי מכתב. לאחר שבדקתי גיליתי כי עדיין גובים ממני כסף גם על מכשיר וגם על חבילה ודברים מסביב שאותם ביקשתי לבטל בעבר. עובדה שזה היה בטיפול משפטי הקו היה כבר סגור ולכן ביקשתי שישאר ככה ואשלם רק על מכשירים. אתר תלונה אני מבקש בכל לשון של בקשה את עזרתכם בביטול החוב שלא מצדיק שום דבר והפסקת החיוב של כמה חודשים על המכשיר שנשאר כפיצוי על כל החודשים שגבו ממני כסף על חבילה ושאר הדברים מסביב.
כספי סוג הנזק :
ביטול החוב על סכ 300 ש'ח לערך והפסקת החיובים. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
עד כמה לדעתך בטוח לקנות באינטרנט?
במידה רבה מאוד
במידה רבה
במידה מועטה
לא השפיע
נמנע
לחתונה