פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב גבוה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏21 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
לפני כשנה וחצי באפריל 2011 לאחר עינויים רבים ושימור מהצד שלהם שכנעו אותי להשאר אצלם במסלול של 113 ש"ח לחודש וזאת עם החזר מלא על המכשיר (140 ש"ח) שכלול בתשלום של ה 113 ש"ח.
לאחר תקלות מרובות הגעתי לפניות הציבור ושם טלפונית סגרתי עם הנציגה שאחרי שנה וחצי לא ארצה להיות מופתעת ממחיר לא משתלם היות ולקח לי המון זמן זיעה ודם להשיג מסלול טוב וארצה להשאר במסלול הזה 36 חודשים היות ושדרגתי את המכשיר אז ככה שאני אהיה חייבת להשאר אצלם אחרת לא ישתלם לי לעזוב (לשלם על המכשיר לבד עולה המון כסף).
טלפונית אמרה לי שאין בעיה אמנם לא ציינה זאת בכתב ובנוסף אמרה לי שעוד שנה וחצי יהיו מסלולים יותר משתלמים אז כנראה שזה יבוא מהצד שלי שארצה לשנות את המסלול.

כיום - החשבונית שלי יצאה כמעט 200 ש"ח ולאחר שיחה ממושכת עם נציגה מאורנג' המסלול הכי טוב שיכלה להציע לי הינו בסכות של סביבות 230 ש"ח!! בעוד שבחוץ מציעים מסלולים הרבה הרבה יותר אטקרטיבים..
אני מרגישה כעת חסרת אונים, מרומה ושאין עם מי לדבר..
וכעת אצטרך לשלם תשלום כפול למשך שנה וחצי.
נ.ב תלונה זאת משותפת גם לאחותי שירי, עשינו את אותו המסלול - מספר הטלפון שלה 0526908018.
עוד דבר נוסף אי אפשר להשיג את פניות הציבור דרכם אין להם טלפון ושלחתי אליהם מייל ב25.10 ואף אחד לא חזר או התעניין..
אשמח לקבל את עזרתכם הדחופה.
תודה.
כספי סוג הנזק :
להשאיר את המסלול הקיים עד לסוף התשלום על המכשיר (כלומר לעוד 18 חודשים) פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה