פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏24 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
קניון רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
28.10.12

לכבוד,
חברת סיגנט
עבור מר שרון אלידן – מנכ"ל באמצעות פקס : 02-6516602

א.נ.,

הנדון : שירות גרוע

בתאריך ה – 24.10.12, רכשתי תושבת לנייד לרכב מדוכן " אורנג' " בקניון רחובות. בבוקר יום א' הוצמדה התושבת לשמשת הרכב. בצהרי אותו היום, במהלך הנסיעה התפרק ונפל חלק מהתושבת ! ניגשתי לדוכן לאותה המוכרת ( בשם יעל ). להפתעתי, התברר ממנה שהדוכן אינו מייצג את חברת אורנג' אלא מייצגים את חברת "סיגנט " ( רצוי לציין שמידע זה לא נאמר במעמד הקניה ! ). בשיחה שקיימה יעל עם אוריין, מנהלת איזור, נאמר לי שאין אחריות על פגם מסוג זה ושאתקשר לשירות לקוחות.

בשיחה שקיימתי עם לירון ( מנהלת שירות לקוחות ), ציינה שאין אפשרות לקבל החזר כספי אלא רק להחליף את המוצר. כשהזכרתי את חוק הגנת הצרכן, טענה שהחוק עומד לצידה. לאחר זמן קצר, שינתה את דעתה ואמרה שאם ברצוני לקבל החזר כספי, אצטרך לשלם דמי ביטול. עוד הוסיפה, שהתושבת התפרקה באשמתי !! בתגובה לדבריה, נאמר לה שאפנה לממונים עליה. היא בתגובה : תכתבי גם לראש הממשלה ".

האם זהו השירות אשר מקבל לקוח מכם ??

לתגובתך המהירה אודה.

• מצ"ב חשבונית הקניה.

בברכה,
רינה מוטאי
052-3502718

העתק : חב' אורנג' – תלונות הציבור.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה