פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הולכת שולל נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני וה EX שלי היינו לקוחות של חברת אורנג' והיו ברשותנו 3 או 4 מכשירים וזה עד ליולי 2009.

ב- יולי 2009 קיבלנו הצעה טובה יותר מחברת פלאפון תוך כדי הבטחה שחברת פלאפון תשלם את "קנסות היציאה" לאורנג' באופן מלא או חלקי, דבר שהיה נהוג בזמנו במעבר בין חברות סלולריות.

ניגשתי לסניף אורנג' בגבעת שאול בירושלים וביקשתי להתנתק מהם ולברר את החובות שלי כלפיהם. אחרי בדיקה של הפקידה שם נאמר לי שאין שום חוב ואין שום קנס ואני יכול לעבור לפלאפון. מאוד הופתעתי מהתשובה וביקשתי לקבל אישור בכתב שאיני חייב לאורנג' כלום והתשובה שקיבלתי היתה שאין אפשרות לקבל אישור כתוב אבל שאין לי מה לדאוג שכן זה מופיע אצלם במחשב.
מיד כשיצאתי מסניף אורנג' התקשרתי לאיש המכירות של פלאפון כדי להודיע לו על ההתנתקות שלי מאורנג' וכדי לספר לו שאין קנסות יציאה, הוא מצידו אמר שזה מאוד מוזר לו אבל אם זה מה שאמרו אז כנראה "הרווחתי".

באמת הקווים שלי הועברו לפלאפון והכל עבד יפה, לא קיבלתי שום מכתב/תביעה/טענה מאורנג' עד לימים האחרונים.

לפני כשבועיים הגיע מכתב תביעה ל EX שלי על תביעת קנסות בסך 20,000ש"ח מאורנג'. חייב לומר שאני בהלם מוחלט, איתרתי את איש המכירות של פלאפון והוא פחות או יותר זוכר את הסיפור אבל לא ממש נלהב לעזור, הוא שינה תפקיד בפלאפון ואני אגב עברתי לגולן טלקום לפני כחצי שנה.

גרושתי התקשרה לפני מספר ימים לאורנג' ושאלה למה הם מתעוררים עכשיו ? למה לא דרשו את התשלום עד כה ? ובתגובה נאמר לה שלא איתרו אותנו...., מעניין, לשלוח אלי חשבוניות במשך שנים הם כן ידעו.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה