פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי ומוציא את הנשמה נושא התלונה:
נעמה נעמה חוסיין שם/כינוי:
‏יום שישי ‏09 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
כרמיאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני שבועיים ניגשתי לתחנת שרות של חברת אורנג בכרמיאל בגלל בעייה במכשיר שהמצלמה לא עובדת והיה צדק קטן בזכוכית המסך , אמרתי להם שיש לי הרבה אנשי קשר במכשיר והם נסו להעביר ללא הצלחה , אני הצעתי לקבל מכשיר חילופי והמכשיר שלי אני אדאג להעביר החומר למחשב שלי ( אני תכנאי מחשבים ומורה למחשבים) וכך היה .
אחרי שבוע ניגשתי עוד פעם ומסרתי להם המכשיר עובד כראוי , חוץ מהמצלמה , וצדק קטן במסך .
אחרי יומיים מתקשרים אלי מהמעבדה שלהם ואומרת לי בחורה שהמכשיר שלך מושבת וצריך להחליף אותו למכשיר מתוקן בעלות 480 ש"ח בערך , התווכחתי איתה שהמכשיר עובד ולא צריך לגעת בו , תחליפו המסך והמצלמה אני אתקן בחברה אחרת וכך סיכמנו
ביום רביעי שעבר ניגשתי לקחת את מכשירי אחרי שקבלתי הודעה מהחברה , המתנתי יותר משעה בסוף התמזל מזלי וקראו לי .
הנציג הציג את המכשיר בפני מפוצץ ולא נדלק ללא סמני חיים - פשוט מת , אמרתי לו אני מבקש שתחזירו לי המכשיר איך שהיה ואני לא מקבל אותו בצורה הזאת , למרות שיש לי מכשיר חילופי הכי גרוע בעולם ועושה לי בעיות אבל אני אסבול עוד יומיים ןתכתוב באיימיל שלך כל מה הזכרתי למעלה , הוא רשם ויצאתי משם

היום 9/11 קבלתי הודעה שבאפשרותי לגשת לתחנה לקבל את מכשירי
הלכתי לשם והוציתי מספר 639 בתור .
להפתעתי חברה כל כך מכובדת מתעללת בלקוחות והם ממתינים שעתיים ויותר עד שיכול לרבל שרות , בתחנה יש אולי 9 דלפקים אבל יש רק שני נציגים , אחד מטפל במספרים שמתחליות ב 6 והשני במספרים שמתחילים ב 4 , אני חיכיתי שעה וחצי ולא הגיע תורי ניגשתי למנהל ששמו גלאל ואמרתי לו - תשמע המספרים לא מתקדמים הוא הצביע בידו על הנציג שמטפל בסדרה של ה 6 ואמר מחכים בתור , אמרתי לו ביום חול אני רואה יותר מ 5 נציגים מטפלים בלקוחות , והיום יש הרבה לחץ יום ששי הכל לחוץ יש רק שני נציגים , מישהו אמר שכולם חולים , אני מאחל להם החלמה מהירה בכדי שננשום עמוק ונקבל שרות טוב , צריך לחשוב קצת ולזרז את העניין , מה עוד שהוא המנהל התחיל לדבר עם נציגה יותר מ 10 דקות , ובסוף ליווה אותה לעמדה שלה והתחיל לעזור לה שם ושכח שיש הרבה רנשים מחכים .

אחרי שראיתי שהמצב לא תקין עדיף היה לי לגשת לנציג ולבדוק מתי מגיע תורי הוא דפדף במסך ואמר שיש לפניך עוד 3 לקוחות וזה יקח לפי הערכתי יותר משעה וחצי , אז נאצלתי לעזוב את החברה ויצאתי משם

בזבוז זמן סוג הנזק :
שיהיה הרבה נציגים והתיקון יהיה פיקס , חוסר מקצועיות ואמינות וא עומדים בזמן פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה