פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך גביה לאחר ניתוק נושא התלונה:
אלינסקי דרורי שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 28-8-2012 התנתקתי מאורנג' על ידי פקס - כאמור החברה מחוייבת לנתק אותי תוך 3 ימים בלי לשאול שאלות.
ב19-09-2012 (מועד החיוב של אורנג') קיבלתי תשלום אחרון של 150 ש"ח (מחיר החבילה)
א ב ל - ב19-10-2012 חוייבתי שוב ב55 שקלים, שלטענת החברה נוצרו עקב "מחזורי חיוב לא חופפים" (?)

כספי סוג הנזק :
החזר כספי + פיצוי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה