פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שלא בצדק נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
אורנג' פוגעת באזרח הקטן – זה סיפור קצת ארוך בבקשה לקרוא עד הסוף ,מקווה דרך פרסום זה למצוא פיתרון לסאגה המתמשכת , לפני כחצי שנה קיבלו הורי מכתב מחברת אורנג' בו הם מתבקשים לשלם סכום של 3000 ₪ בגין קו שהיה פעם ברשותם ולאחרונה חזר לפעילות, הורי התנתקו מאורנג' לפני שש שנים , שש שנים שלא קיבלנו חשבונית ולא היה שום התקשרות בין הצדדים , פנינו לחברת אורנג' לברר את העניין והם הפנו אותנו לעורך דין מטעמם הוא עשה את הבדיקות הנדרשות ואישר שההתקשרות הסתיימה לפני שנים ולא מוצא מאיפה החיוב ,חשבתי שבזה הסתיים הסיפור והתיק יסגר , היום התקבל דואר רשום בו רשום כי אורנג' הוציעו צו עיקול על החשבון של הורי , פשוט לא נתפס ולא יאמן אבי שאינו עובד עקב נכות (מחלה כרונית) חשכו עיניו ואינו יודע מה לעשות ,מרגיש שאין עם מי לדבר ועם בריאותו הלקויה לא מסוגל להתעסק עם תביעות קטנות, אנחנו לא נתקפל ואם צריך נגיע לבית משפט ונדאג שאורנג יפצו את משפחתי על עוגמת נפש .
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול בחוב פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה