פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"מכירה בכפייה" - הנוגדת את חוקי הגנת הצרכן - יש מקום לשקול תביעה יצוגיתd נושא התלונה:
ג אלכס שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏15 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
מרכז שירות קניון G כפר סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
נייד שמספרו 0544762166 הוכנס עלידי למרכז השירות בקניון G בכפר סבא.
הנייד נכנס לתיקון מאחר ולא נדלק.
ציינתי בפני הנציג שבמידה והבעייה היא בסוללה אני לא מעוניין בהחלפתה בתשלום.
הנציג הפנה את תשומת ליבי ואמר שהסוללה באחריות והראה לי את המדבקה עליה היה מסומן "תוקף אחריות" 12/2012. (הוחלפה ע"י אורנג' לפני פחות מחצי שנה)
לאחר יומיים הגעתי לאסוף את הנייד ממרכז השירות וגיליתי כי חוייבתי ב 59 ש"ח עבור סוללה חדשה לא נגבה כסף עבור התיקון.
סירבתי לקבל את התשלום והבהרתי (כבר למנהל המשמרת) שאיני מעוניין לקנות סוללה חדשה מאחר והסוללה המקורית הייתה באחריות.
המנהל השיב בגסות רוח "זה מה יש החלפנו לך סוללה גם אם אתה רוצה וגם אם לא זה עולה 59 ש"ח.
אמרתי לו שהוא לא יכול למכור לי משהו בכח בניגוד לרצוני וגם אם כן יש לי 14 יום להתחרט ולהחזיר את המוצר.
המנהל אמר אין מה לעשות, החלפנו לך סוללה וזה עולה 59 ש"ח
אמרתי לו אוקיי, נגיד והסוללה לא באחריות ונגיד שאני חייב לקנות ממך סוללהת אני רוצה לקבל את הסוללה הישנה שלי (ששילמתי עליה 59 ש"ח לפני פחות מחצי שנה).
המנהל הסתובב והלך....
נזק כספי, עגמת נפש, סוג הנזק :
החזרת הסוללה המקורית ששולם עבורה מלוא הסכום לאורנג'ת ביטול החיוב השערורייתי לגעתי יש גם מקום לתביעה ייצוגית פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה