פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים עבור שרותי מידע ותוכן שלא הזמנתי ולא הוזהרתי כי הם בתשלום נוסף נושא התלונה:
סגל ישראל שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏15 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
ביל"ו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני ובני משפחתי לקוחות ותיקים מאד בחברת אורנג', רק לאחרונה הצטרפנו לחבילה במסגרת מועדון "חבר" שהעלות ל- שלושה מינוים לאחר הטבות אמור להיות 251 ש"ח.בחודש הראשון 13/10 אכן זה היה סכום החיוב. להפתעתי הרבה החשבונית לחודש 13/11 אני נדרש לשלם סכום מופרז של 513.97 ש"ח. לא ביקשתי ולא צרכתי ביודעים שרותים שאינם כלולים במסגרת החבילה במסלול שאותו בחרתי. ניסיתי לברר בסניף השרות ביל"ו אזור תעשיה ברנר, לא הצלחתי לקבל הסבר על החשבון החריג, נאמר לי משהו על "שרותי מידע ותוכן" שאותם כאמור אינני צורך, לא ביקשתי לא חתמתי ולא הודרכתי על קיומם של שרותים שבעבורם קיים חיוב נפרד נוסף. זו ממש הונאה והטעיה מכוונת של הצרכן התמים. תודה , ישראל סגל.
כספי סוג הנזק :
זיכוי החייוב העודף בחשבוניות הבאות פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה