פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות נלוזה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
בחשבונית האחרונה גיליתי שחויבתי ב172 ש"ח נוספים מעבר לסכום הרגיל שבו אני מחויבת על שני קווים התקשרתי לאורנג' שטענו כי החיוב בוצע ע"י ספק חיצוני של 012 בעצם הם טוענים שאבא שלי בנאדם בן 60 חייג לספק חיצוני שנקרא אומן נולד ועל השיחה הזאת בת 27 שניות הוא חוייב ב172 ש"ח זה לא הגיוני דיברתי עם אמיר נציג שירות מאורנג לאחר מכן חזרה אליי "מנהלת" בשם לריסה מצוות פריי שהעלתה בשיחת ועידה את אביטל מ012 צוות הילה והתשובה היחידה שקיבלתי מכל הטרטור הזה היא שיחזרו אליי תוך שלושה ימי עסקים רק כדי להגיד לי אם אבא שלי חייג או חייגו אליו אני חושבת שזה עלוב שחברה כזאת גדולה לא יכולה להגן על הלקוחות שלה יש לציין שאני חסומה לכל ספק חיצוני שהוא
לקוחה כועסת ופגועה מאוד.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי!!!!!!! פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה