פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובי חבילות גלישה נושא התלונה:
דנדקר שלומי שם/כינוי:
‏יום שני ‏03 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
שימו לב כשאתם מדברים אם הנציגים הטלפנוים של אורנג, ביקשתי להקפיא חבילת הגלישה שלי בגלל תקלה במכשיר ,יום למחרת תיקנתי את המכשיר וביקשתי להחזיר את החבילה תוך ציון כי אני גולש בחבילה מוזלת. ביום ראשון בדקתי באפליקציה של אורנג וראיתי חיוב של 100 שח נוספים התקשרתי למוקד והמוקדנית אמרת שהיא מבינה והיא תתקן את הטעות אך היא ביטלה לי את החבילת גלישה שוחחתי שוב עם המוקדנית (אחרת) והיא אמרה אני יחזיר לך את החבילה המקורית שלך ולא יחייבו אותי על החיובים כלל . ביום למחרת נכנסתי לאפליקציה שוב ולתדהמתי קיבלתי עוד חיוב מייד התקשרתי למוקד ,המוקדן משה מצוות חוויה והוא היה פשוט מדהים - הוא אמר לי אתה רכשת 3 חבילות ואתה צריך להוכיח שלא רכשת,ניסיתי מספר פעמים להסביר לו את הבחור אמר לי כי שיש לו הוכחה משפטית .ואני בסך הכל רוצה אתה התוכנית הגלישה שלי ,ביקשתי לדבר עם מישהו אחר או אחראי אך הוא אמר שאין לי למי לפנות בפרט למוקד או לנציג האישי שלי השרות של משה היה מגעיל וחוצפן מעולם לא קיבלתי יחס ושרות כלכך עלוב בקיצור אל תאמינו מה שאומרים לכם במוקד הטלפוני של אורנג - שרות אפס ואני ימשיך לעדכן אותכם
עלבון סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה