פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שערורייתי בסך 45,000 שקל נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏04 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

אני אזרח ישראלי אשר מ חודש יוני מתגורר ב חו״ל. אתמול נכנסתי ל סניף הבנק שלי על מנת לבדוק את מצב החשבונות שלי וזאת לאחר 5 חודשים בחו״ל.

לתדהמתי אני מגלה חיובים של חברת אורנג׳ לחשבון חברה בבעלותי אשר איננה פעילה ו קווי החברה הועברו שנה קודם ל חברת ניהול בשם טל ים. כל חיובי ה טלפוניה שלי מבוצעים דרך טל ים. הדבר היחיד ששולם ב הוראת קבע ל אורנג׳ זה תשלום עבור מכשירים סלולריים ישנים, תשלומים אילו עמדו לפוג מעט לאחר נסיעתי. ב חודש יני בוצע תשלום בסך 99 שקלים ו זאת עבור ה מכשיר האחרון שנותר.

לפתע בחודש אוגוסט ניגבו 26,455.35 ש״ח
בחודש ספטמבר ניגבה סכום של 6555.35 ש״ח
בחודש אוקטובר ניגבה סכום של 12,068.61 ש״ח

הוראת הקבע בוטלה אתמול וקיימה שיחת ועידה של ויזה אורנג׳ ואני שבה אורנג׳ לא ידעו להסביר את העניין.

אודה לכם על עזרתכם, השבת הכסף וביטול סופי של החשבון הנ״ל הן מטרתי.

בתודה מראש

עמית
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה