פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפסדי כספים גדולים שנגרמו לנו מאי גילוי נאות ע"י נציגכם נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ברצוני להתלונן על חברת הסלולר אורנג'
מס' טלפון : אהרוני שלמה 0544486400
רח' זימן 4 ת"א.
במסגרת נסיעתי לארצות הברית בתאריך 8/11/2012 . נרשמתי למסלול "אורנג' פספורט.
במסלול זה עודכנתי כי אשלם סכום כולל של כ-190 ש"ח בלבד . נאמר לי ש יידעו אותי לפני שהחבילה עומדת להסתיים ע"י ס.מ.ס ואוכל להמשיך באותה מתכונת עד חודש ימים.
החשבונית שהתקבלה מחברת אורנג' , לאחר חזרתי עמדה ע"ס 2580 ₪ .
חשוב לציין שכאשר הזמנתי את החבילה נשאלתי ע"י הנציג : לאן אני נוסע? ולכמה זמן?
אף אחד לא שאל , על מה, באיזה כלי תחבורה אסע שם? אף נציג לא אמר מהן מגבלות החבילה.
(אציין שגם אשתי עשתה חבילת פספורט מס' ימים אחריי וגם לה לא נאמר דבר.)
לטענתם של נציגי החברה "החבילה איננה נכללת בשייט" מה ש"נשכח" מהם לציין בעת השיחה. (השייט היה לשבוע בלבד)
בנוסף אציין שהבטיחו שישלחו 2 הודעות טרם סיום דקות השיחה במסגרת המסלול – הודעה אחת נשלחה לאחר שמונה ימים מתחילת החבילה ושם נכתב שסיימתי 75% מהחבילת פספורט הודעה שנייה היתה יומיים מאוחר יותר לאחר שסיימתי את השייט.ובה נאמר שסיימתי את חבילת הפספורט בסך- 190ש"ח ( הכל מתועד ומצולם.( אז איך הגיע הסכום ל2500 ₪?
מסתבר שכבר אז חשבון הסלולרי שלי תפח ותפח ללא כל הצדקה!! ואיש לא יידע אותי על כך.

באיזו טענה זכות החברה לגבות ממני סכומים שכאלו ללא גילוי נאות, ששיחות הטלפון משייט אינן נכללות במסלול ועוד בלי להתריע!??!?
יש להם הקלטות, ואפשר לבדוק אם פעם אחת זה אוזכר? בשנים האחרונות ,נסעתי מספר רב של פעמים לחו"ל ולעולם הנציג לא שאל או נתן לי את האינפורמציה שהייתי אמור לקבל הפעם.
אציין, שבאפשרות הלקוחות לבצע הרשמה למסלול ע"י תקליט אלקטרוני 4330* ואפילו לחסוך 10% בעלות המסלול. וע"מ להימנע ממלכודות שכאלה, ביצעתי את ההרשמה ע"י נציג!
בחברות הביטוח לדוגמה שואלים את הלקוח, האם יש לך בעיה מיוחדת? "האם אתה מתכוון לעשות סקי או ספורט אתגרי אחר?" ואם כן, הן מיידעות מהו המחיר ומרחיבות את הביטוח. וחברת אורנג'- כלום.
אינני מוכן לשלם סכום זה. הרי מטרת החבילה הייתה לחסוך ולא לשלם אלפי שקלים.
לאחר דין ודברים עם הנציגים והממונים ולאחר שהסברתי שהיה עליהם ליידע אותי כשעשיתי את החבילה וגם להתריע שהחבילה הסתיימה לפני שתפחה לאלפי שקלים והם לא עשו זאת, התאכזבתי וכעסתי מאד. אני לקוח של אורנג' מיום שהוקמה . צפיתי ליחס הוגן ולגילוי נאות.
חברה זו צריכה לעשות בדק בית בדחיפות . יושרה ואמינות הן הדברים החשובים ביותר ללקוח ולנו(מש' אהרוני) בפרט. נ.ב "עשו לי טובה וזיכו אותי ב20% מהסכום.- לא מקובל עליי".
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול התשלום פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה