פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"תוכניות פשוטות ברורות ובלי הפתעות " האם יש אמת בפרסום? נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏20 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
נתניה ביג פולג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-20.11.12 הייתי בסניף אורנג' בביג פולג נתניה , קיבלתי שרות מגב' ספיר .
ביקשתי לעבור לתוכנית של 3 קווים ב-270 ש"ח לחודש.
ספיר עדכנה אותי מה כוללת התוכנית : דקות ואס אמ אס ללא הגבלה, 1 GB גלישה לכל מכשיר ללא הגבלה, דקות ללא הגבלה ל-42 יעדים בחו"ל לטלפונים נייחים וכמובן כמה צריך עוד לשלם עבור המכשירים שברשותנו.
בחודש 12.12 קיבלתי את החשבונית הראשונה לאחר שינוי התוכנית וחשכו עניי.
החישוב כלל חיוב יחסי של שיחות והודעות לפני השינוי בתכנית - חיוב של כ-300 ש"ח וחיוב עבור המכשירים יחסי לתוכנית החדשה .
נוצר מצב שבמקום חיסכון שילמתי כ-300 ש"ח נוספים בחודש 11.12.
פניתי לקבל הסבר בשרות הטלפוני ונאמר לי שהחשבונית תקינה וכי החישוב צריך להיתבצע כך היות שהתחלתי את התוכנית לא בתחילת חודש. אמרתי לה שספיר לא הזכירה את החיוב היחסי בזמן שהייתי אצלה לשינוי התוכנית וכי אם ידעתי שכך יהיה החיוב הייתי ממתינה לתחילת חודש לשינוי התוכנית. לאחר בירור של השרות הטלפוני , חזרה אלי הפקידה בהודעה כי " ספיר אמרה לי שיש חיוב יחסי אם משנים תוכנית שלא בתחילת חודש " . וכי מישהו ציפה שיאמינו ללקוח ?
על מנת "לרצות" אותי קיזזו לי מחצית מהחיוב הנוסף, אך לי זה לא מספיק, לא יכול להיות שלאחר יותר מ-16 שנה שאני חברה באורנג' אני מקבלת יחס של חוסר אמון למה שאני אומרת.
לא מקובל עלי שאתם יוצאים בפרסום של תוכניות פשוטות, ברורות ובלי הפתעות כאשר בפועל החשבונית לא ברורה כלל, אתם לא אומרים את כל האינפורמציה הרלוונטית ללקוח , ובסופו של דבר אנחנו צריכים להישאר עם ההפתעות ללא כל טיפול הוגן מבחינתכם.
אני רואה את הטיפול למצב שנוצר כאן מזלזל ,לא הוגן,לא מקצועי,ומאכזב מאוד.
אבקש לקבל את תגובתכם לנאמר.
כספי סוג הנזק :
החזר של כל הסכום העודף שנלקח , והסבר חד משמעי ללקוח על שינוי תוכניות פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה