פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שביעות רצון בעקבות תקלות חוזרות ונשנות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏25 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רגבה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הנדון: אי שביעות רצון בעקבות תקלות חוזרות ונשנות

ב-07/2011 רכשתי לראשונה מכשיר סמסונג גלקסי S1 בסניף טבריה.
מאז, אני נתקלת בקשיים ובתקלות רבות במכשיר שגברו מאז יולי 2012.
מדובר בתקלות כדוגמת: מסך לא מגיב למגע, בעיות קליטה חמורות, ניתוקי שיחות, גלישה איטית, הודעות אשר לא נשלחות ועוד.
לאחר לא מעט פניות לשירות הלקוחות הטלפוני (13.7, 13.8, 7.9, 17.10, 22.10, 19.10, 29.11) ופנייה למרכז השירות (4.10, 19.10), מנהלת שירות הלקוחות שירז הציעה לבצע החלפה ראש בראש למכשיר חדש מאותו הדגם וההחלפה אכן בוצעה ביום 29.11.12.
אבל למרבה הפלא, גם במכשיר החדש המשיכו התקלות ואף גברו. מס' ימים לאחר מכן שוחחתי עם נציג בשירות הלקוחות הטלפוני שאמר לי שאם אני מפקידה את המכשיר לתיקון, אני אקבל את המכשיר לאחר תיקון ע"י נציג עד הבית.
ואכן ביום 2.12.12 הגעתי לתחנת שירות וטיפל בי נציג בשם יוסרי שבתחילה הציע להפקיד את המכשיר אך אני סירבתי מפני שהתקלות חוזרות על עצמן מס' רב של פעמים, גם במכשיר החדש וכאמור, אף החמירו.
יש לציין כי יוסרי היה נחמד מאוד, אולם לא סייע לי בפתרון ראוי, מלבד הפקדת מכשיר. לאחר מכן שינה דעתו ואמר כי בעצם אין לי למה להפקיד את המכשיר וכך הגעתי למנהל בשם לירון.
לציין כי מדובר בתחנת שירות ברגבה.
גם לירון הציע להפקיד את המכשיר וגם הפעם סירבתי.
מדי חודש אני משלמת 280 ₪ אליכם – לחברת אורנג', משלמת סתם, לא יכולה להשתמש במכשיר לשיחות, הודעות ושלא לדבר על אינטרט. רוב הזמן אני עם מכשיר חלופי ולא מקבלת את התמורה בעבור הסמארטפון שרכשתי!!!!
שביעות רצוני הן מהמכשיר והן משירות הלקוחות – הוא ברמה הנמוכה ביותר, שלא נאמר מתחת לאפס.
אני מבקשת את הקשבתכם, בדיקתכם את הדברים האמורים והפעם באמת לתת שירות לקוחות טוב, שירות לו אתם נדרשים ובעבורו אני משלמת ולבטל את תשלומיי בעבור המכשיר הנוכחי.
לא ייתכן כי אני משלמת בעבור שירות שאתם לא יכולים לתת. אם כך, אתם אינכם עומדים בהסכם – על ההסכם להיות מבוטל.
כאן פקעה סבלנותי ואני מבקשת "להיפרד" מכם בכל מישור.
בזבוז כספי +עלבון+עוגמת נפש סוג הנזק :
התנתקות מאונג' פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה