פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מקצועיות של פקידה במוקד הטכני בטלפון נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏03 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
פשוט לא יאמן וחבל, שבגלל חוסר מקצועיות של פזית, מהמוקד הטכני בטלפון,היא אמרה לי שאני חייבת לגשת למרכז שירות, כי היא לא הצליחה לפתור את הבעיה דרך הטלפון. הגעתי היום למרכז שירות, חיכיתי בתור שעה וחצי!!!ותוך 10 שניות בדיוק, הפקידה במת"מ סידרה לי את הבעיה בכרטיס הסים, ואמרה שניתן היה לפתור זאת בטלפון, מה שלא הצליחה הבחורה שענתה לי עקב חוסר מקצועיות!! סתם עצבים, בזבוז זמן,ועוגמת נפש!! תתחילו להבין, שאם אתם מכשירים כוח אדם טלפוני, והוא לא יודע איך לעזור, שישאל את מי שיושב לידו, עם יותר נסיון, זה ימנע הרבה כאב ראש ללקוחות שלכם!!!
ממש שירות מאכזב, שלא לדבר על זמני המתנה מטורפים..שיש לכם...
חבל..פשוט חבל.
פיצוי כספי על אבדן זמן,ועגמת נפש פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה