פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בגין שיחות שלא בוצעו לחו"ל נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏20 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
בקבלת החשבונית של חודש ינואר,הופתעתי לגלות כי החשבונית עומדת על-סך של 916 ש"ח.
בדקתי את פירוט השיחות ונוכחתי לגלות ש 350 ש"ח נגבו בעבור שיחות לגרוזיה. עליי לציין כי אין לי מכרים,משפחה חברים בגרוזיה!!!
בחודש שעבר גם כן, חויבתי בגין שיחות לגרוזיה ורומניה
וקיבלתי החזר של 115 ש"ח בכרטיס האשראי.
אציין בשנית שאין לי מכרים במדינות אלו.
כמו כן,אני מחזיק בארבע קוים ובדרך כלל איני לקוח מתלונן, ודווקא להפך,לקוח אשר מרוצה משירות רשת פרטנר.
עליי לציין שבקו 55558 אני מנוי מס' שנים והחלטתי בעקבות מהפך השירות והמחיר להצטרף עם עוד שלושה מכשירים.
בחרתי בחב' פרטנר משום שזו הרשת שענתה על ציפיותיי,וניתן בה שירות שיחות לחו"ל ללא הגבלה. כמובן שידוע לי שיש מדינות שלא נכללות בעיסקה. עליי לציין כי אני מחייג אך ורק לארה"ב!!!!!
במהלך השבוע האחרון דיברתי עם מס' נציגים,אך לדאבוני ללא קבלת פתרון.
לאחר מס' ימים יצר קשר נציג אשר הזדהה כמנהל ושמו דניאל.
לאחר וויכוחים רבים ובזבוז זמן ואנרגיה יקרים, תשובתו הייתה,
"על פי כל הבדיקות,הוצאו שיחות הטלפון מהמכשיר ואנחנו מוכנים לבוא לקראתך ולתת לך 20-50 אחוזי הנחה".
אציין בפעם המאה בערך שלא ביצעתי שיחות למדינה זו,וכמובן לא אכנע ואקבל הנחה בתשלום שלא קיבלתי שירות עבורו.
לאחר מס' ימים,נוצרה עמי שיחת מנהל בשם "הולי" מנהלת צוות,אגף שירותים מתקדמים.
לאחר מאבקים בשנית,ברוב חוצפתה אמרה לי "אם זה היה תלוי בי, גם לא הייתי מזכה אותך בחודש שעבר.
עליי לציין שהתאכזבתי קשות מהשירות ומהמענה הלקוי,כמובן שאעזוב את חב' פרטנר.
ברצוני לציין שהיני נכה נכה צה"ל ויש לי את הקישורים הנכונים להגיע לדרגים הגבוהים בחב' פרטנר וכלל בעיתונות.
ברצוני לומר שהסחטנות וההשפלה שאני עובר בחודשים האחרונים לא יעברו בשתיקה.
עליי לציין שלא מדובר ב350 שקלים, מדובר במעשים אנוכיים ובמעשיי מרמה והונאה!!!
לא אהסס,ואפנה לכל הגורמים הרלוונטיים.
בתודה טל כץ 054-6955558.

עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה