פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב להמשיך בתכנית ובהתחייבות למרות שלא ניתן היה להשתמש בשרות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏25 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש פברואר 2010 הצטרפתי לתכנית עסקית תמורת שימוש חודשי בסכום של 100 שח נקבל זיכוי עבור המכשיר שקיבלנו אחרת נחוייב עבור המכשיר.ובחיוב של 37 שח נקבל כ 140 דקות בחודש. בחודש אוגוסט 2010 עברנו לגור בקיבוץ רמת השופט.באיזור לא היתה קליטה לרשת אורנג.מחוסר ברירה הפעילו לנו צלצול כפול. מיותר לציין שכל השיחות התבצעו מהטלפון בבית ולא ניתן היה לנצל גם את הדקות להם הייתי זכאי. לאחר כשבעה חודשים בהן אורנג לא נתנו לי את השירות שעבורו שילמתי ובנוסף חוייבנו עבור המכשיר מכיוון שלא הגעתי לחשבונות של 100 ש״ח פניתי לסניף אורנג בראשון לציון הסברתי את התמונה ומנהל בשם רון אישר להביא לקוח אחר שימשיך את התכנית באותם תנאים. למרות זאת המשכנו להיות מחויבים עבור המכשיר.תלונה ששלחנו נענתה בשיחת טלפון שהמנהל בסניף לא היה רשאי לבצע את השינוי.למרות שביקשתי תשובה בכתב לא קיבלתי. בתום שלוש שנים החלטתי לעבור לחברה אחרת ואז התברר שעלי לשלם קנס יציאה כי התכנית היא לשלוש שנים וזאת מהיום שהבאנו לקוח אחר שימשיך את התכנית.
עוגמת נפש רבה סוג הנזק :
החזרים על חיוב המכשיר כיוון שהחשבונות היו מעל 100 ש״ח וגם החזר קנסות יציאה ששולמו בזמן עזיבת אורנג לאחר תום שלוש שנות התחייבות פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה