פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רדיפה ממושכת אחר זיכויים המגיעים לי בשל חיובים מומצאים והטעיות, וחוסר הענות של החברה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:

מעל שנה הייתי בתוכנית של 166 ₪ בחודש שכללה 1300 דקות, 1300 הודעות וחבילת גלישה כלשהיא.
בחודש ספטמבר פניתי לאורנג' על מנת לשנות את התוכנית שלי בעקבות השינויים שהיו בתשלומי השירות הסלולרי, וביררתי אם יש תוכנית שתוזיל את העלויות שאני משלמת, נציג שלהם הציע לי תוכנית של שיחות, הודעות ואינטרנט ללא הגבלה בכ- 120 ₪, כולל התשלום על המכשיר. החשבוניות שהגיעו לאחר מכן היו גבוהות ממה שסיכמנו ופניתי אליהם לברר את העניין, נאמר לי שהוטעיתי ע"י הנציג, לאחר שהאזינו לשיחה שבה נאמר ה"חוזה בע"פ" על התוכנית החדשה, ובויכוחים ושיחות ארוכות נלחמתי איתם לקבל זיכוי על הכספים שניגבו ממני, לא לדבר על עוגמת הנפש, ההמתנות הארוכות, שיחות עם נציגים רבים ושונים שלכל אחד צריך לספר את כל הפרשה. השיחה האחרונה היתה עם נציגה בשם תמר משימור לקוחות, שהבטיחה לזכות אותי ב245 ₪ בחשבונית הקרובה, ובנוסף סיכמנו שאחזור לתוכנית הקודמת שלי שעולה 166 ₪ עם אותו התוכן, ללא כל פיצוי על עוגמת הנפש, הזמן והאנרגיה שהשקעתי בתיקון הטעות שלהם.
בחודש נובמבר קיבלתי חשבונית ע"ס 104 ₪, בעוד שבחישוב פשוט 166 פחות 245 של הזיכוי הם 85 ₪ לזכותי, החשבונית שהגיעה לאחריה בדצמבר היתה ע"ס 800 ₪, נאמר לי שהיתה לי חריגה בשיחות, אך עדיין סכום החשבונית חורג בהרבה ממה שסוכם ביננו גם עם החריגה בשיחות, חריגה של כ300 ₪. התקשרתי שוב לברר, ושוב בלבול גדול בדבר החיובים של החשבוניות, מעברים בין התוכניות וחישוב הזיכויים. עם כל נציג שדיברתי נאלצתי להסביר מחדש את כל הפרשה, וכל נציג הבטיח לי בהן צדק כי הוא יחזור אליי עם תשובות עד סוף היום, כל פעם כשזה לא קרה שבתי וצלצלתי ושוב נעניתי באותן התשובות לאחר שסיפרתי את אותה הפרשה.
בינתיים הזמן חלף, ומאחר ולא היתה לי תוכנית מאורגנת, כי לא דיברתי עם אף נציג בצורה מסודרת, צברתי עוד עליות לא הוגנות ולא הגיוניות שאני לא צריכה לשלם.
ב13/1 שלחתי דוא"ל לפניות הציבור של החברה, וכמובן שלא נעניתי.
ב17/1 שוחחתי עם נציג בשם משה שהציג את עצמו כמנהל, בוויכוחים נוקבים הוא השתכנע והסכים להקשיב לאותה שיחה שלי עם תמר, ולאחר המתנות ארוכות מאוד מאוד, הוא אמר לי שצדקתי ועבר איתי על כל החשבוניות המדוברות, התגלו בהן כל מיני סעיפי חיובים שלא ידעתי על קיומם בכלל, של שירותים שאינני משתמשת בהם כלל. לבסוף חישבנו זיכוי של 511 שקלים, שהיה אמור להופיע בפירוט האשראי שלי תוך שני ימי עסקים. בכל השבוע שחלף מאז השיחה הזו, לא התקבל הזיכוי. התקשרתי שוב ב24/1, נאמר לי שאין אישור לזיכוי ושמשה היה צריך להתקשר והם לא יודעים למה זה לא קרה. למחרת כשנחתי קצת מהמלחמה, התקשרתי שוב, שוב לובן העניין, נאמר לי שיש אישור ושוב שהם יזכו את כרטיס האשראי שלי ב511 ₪. עבר שבוע ולא קיבלתי את הזיכוי. ב31/1, שוחחתי איתם שוב, נאמר לי שאקבל את הכסף עד ל12/1.
בינתיים קיבלתי את חשבונית ינואר ע"ס 432 ₪, לאחר שסגרתי עם משה שהתוכנית שלי תהיה תוכנית ללא הגבלה ב210 ₪, עם חיובים יחסיים אומנם, אבל היה צריך להיות זיכוי על הסעיפים הבדויים, ועל שיחות חריגה שהיו משום שלא היתה לי תוכנית מאורגנת כי אף נציג לא דיבר איתי כל אותם שבועות שהמתנתי.
אני מרגישה שנגנב ממני כסף, שהחברה מנצלת את חשבון האשראי שלי ושאני חסרת אונים. אני משקיעה זמן ואנרגיה וכסף ומקבלת שירות גרוע וזלזול. אני לקוחה של החברה משנת 1998, ושילמתי כספים רבים לאורך השנים. בסה"כ לרוב הייתי גם מרוצה מן השירות לאורך השנים, אבל מה שנעשה כרגע פשוט מבזה אותי.
כעת עברתי לחברת 012 מובייל, אני מקווה ששם לא יקרו לי דברים כאלה, אבל אני מבקשת עזרה בלקבל את הכספים שנגבו ממני במירמה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כל הכספים לאלתר ופיצוי על עוגמת נפש וזמן בלתי נדלה של רדיפה אחר נציגי החברה פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה