פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שביעות רצון בעקבות תקלות חוזרות ונשנות! נושא התלונה:
רוזוליו עטרה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏06 ‏פברואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
הנדון: אי שביעות רצון בעקבות תקלות חוזרות ונשנות

ב-07/2011 רכשתי לראשונה מכשיר סמסונג גלקסי S1 בסניף טבריה.
מאז, אני נתקלת בקשיים ובתקלות רבות במכשיר שגברו מאז יולי 2012.
מדובר בתקלות כדוגמת: מסך לא מגיב למגע, בעיות קליטה חמורות, ניתוקי שיחות, גלישה איטית, הודעות אשר לא נשלחות ועוד.
לאחר לא מעט פניות לשירות הלקוחות הטלפוני (13.7, 13.8, 7.9, 17.10, 22.10, 19.10, 29.11) ופנייה למרכז השירות (4.10, 19.10), מנהלת שירות הלקוחות שירז הציעה לבצע החלפה ראש בראש למכשיר חדש מאותו הדגם וההחלפה אכן בוצעה ביום 29.11.12.
אבל למרבה הפלא, גם במכשיר החדש המשיכו התקלות ואף גברו. מס' ימים לאחר מכן שוחחתי עם נציג בשירות הלקוחות הטלפוני שאמר לי שאם אני מפקידה את המכשיר לתיקון, אני אקבל את המכשיר לאחר תיקון ע"י נציג עד הבית.
ואכן ביום 2.12.12 הגעתי לתחנת שירות וטיפל בי נציג בשם יוסרי שבתחילה הציע להפקיד את המכשיר אך אני סירבתי מפני שהתקלות חוזרות על עצמן מס' רב של פעמים, גם במכשיר החדש וכאמור, אף החמירו.
יש לציין כי יוסרי היה נחמד מאוד, אולם לא סייע לי בפתרון ראוי, מלבד הפקדת מכשיר. לאחר מכן שינה דעתו ואמר כי בעצם אין לי למה להפקיד את המכשיר וכך הגעתי למנהל בשם לירון.
לציין כי מדובר בתחנת שירות ברגבה.
גם לירון הציע להפקיד את המכשיר וגם הפעם סירבתי.
מדי חודש אני משלמת 280 ₪ אליכם – לחברת אורנג', משלמת סתם, לא יכולה להשתמש במכשיר לשיחות, הודעות ושלא לדבר על אינטרט. רוב הזמן אני עם מכשיר חלופי ולא מקבלת את התמורה בעבור הסמארטפון שרכשתי!!!!
שביעות רצוני הן מהמכשיר והן משירות הלקוחות – הוא ברמה הנמוכה ביותר, שלא נאמר מתחת לאפס.
אני מבקשת את הקשבתכם, בדיקתכם את הדברים האמורים והפעם באמת לתת שירות לקוחות טוב, שירות לו אתם נדרשים ובעבורו אני משלמת ולבטל את תשלומיי בעבור המכשיר הנוכחי.
לא ייתכן כי אני משלמת בעבור שירות שאתם לא יכולים לתת. אם כך, אתם אינכם עומדים בהסכם – על ההסכם להיות מבוטל.
כאן פקעה סבלנותי ואני מבקשת "להיפרד" מכם בכל מישור.

בתקווה להבנה מצדכם,

עטרה רוזוליו
ת.ז. 302806435
מספר פלאפון:0502510405
מספר האמצעי תשלום :692262


עדכון מיום 5.2.2013
ביום 2.1.13 שוחחתי עם מוריה – מנהלת שירות לקוחות וכן עם לירז נציגת שירות לקוחות – שתיהן טענו שלא אוכל להתנתק מרשת אורנג' אלא רק אוכל לקבל מכשיר אחר, מיצרן אחר. (זאת כמובן לאחר שהסברתי שוב ושוב כי אני רוצה להחזיר את המכשיר שברשותי לחברה ולהפסיק לשלם את יתרת התשלומים).
ביום 3.1.13 שוחחתי עם נציגת פניות הציבור יעל וכן ביום 6.1.13 שוחחתי עם מנהלת פניות הציבור דינה, שתיהן שבו על ההצעה שהציעו קודמותיה.
יש לציין כי התקלות עדיין נמשכות, אני מתקשה למצוא הבנה ופתרון ונתקלת באטימות וכל אלו מוסיפים לעוגמת הנפש אותה אני חווה תקופה ארוכה מאוד.


#####חשוב לציין שפניתתי אליכם אתר "תלונה" בחודש דצמבר ומאז לא קיבלתי מענה!
אשמח אם הפעם תתייחסו לכך ברצינות רבה!
תודה!
כספי , סוג הנזק :
ניתוק מוחלט מחברת אורנג' ללא שום התחייבות על המכשיר! פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
איציק יוספן - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 100213 שוחחתי עם גב' רוזיליו והנושא טופל.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה