פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עיסקה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ביום 5/2/13 ביקרתי בסניף אורנג בקניום ערים בכפר סבא וקיבלתי שרות מאיש שהציג עצמו כג'וש. במהלך הפגישה ג'וש טעה בהקלדות במחשב-כך לפחות אמר לי והמחירים בהציג בפני לא הופיעו בהסכם שהראה לי. לכן ביקשתי לקבל את ההסכם לביתי לעיון וכך נעשה.
להפתעתי, מייד לאחר מכן קיבלתי הודעה מח' כאל- באמצעות מסרון- על חיוב של 1638 ש"ח שבוצע באותו היום. התקשרתי לכאל וביקשתי להכחיש את העיסקה ומייד התקשרתי גם לג'וש. זה מסר לי שאין עיסקה ואין חיוב ומה שאני רואה במסרון זה פשוט "בדיקת אשראי".
לא קיבלתי מוצר כלשהו מאורנג .
חזרתי לחנות למחרת, היה שם מוכרן אחר שנהג בחוצפה וממש סילק אותי מהחנות.
פניתי שוב לכאל ונמסר לי שאני מוגנת על פי חוק ושהעיסקה תוכחש.
פעולה חיוב הכרטיס אשראי נעשתה ללא הרשאתי, ללא מתן תמורה ותוך שימוש לרעה של הפרטים שנתתי למוכרן בעת המו"מ.

אודה לטיפולכם
מירה
עוגמת נפש ואבדן זמן סוג הנזק :
קבלת אישור מיידי לביטות עיסקה ופיצוי בגין עוגמת נפש ואבדן זמן. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
איציק יופסן - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם
ביום 120213 שוחחתי עם גב' שטרקמן והנושא טופל.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה