פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תביעה שמטופלת אצל עו״ד+הוצאה לפועל נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
היי,
אני ארשום בקצרה את הסיפור וארחיב אח״כ בשיחה איתכם.
מדובר בקו של בעלי שיש עליו גם ציוד של אייפון 3 שכמעט הסתיימו התשלומים עליו ומחשב נייד שגם כמעט הסתיימו התשלומים+ 3 חשבוניות אחרונות שלא שולמו, לאחר הוצאות עו״ד+ הוצאה לפועל עומדת כרגע התביעה על כעשרת אלפים שקלים.
חברת אורנג אינה מוכנה לדבר איתנו ולפרט לנו על החשבוניות האחרונות ולא על יתרת הציוד - הם דורשים מבחינת הציוד הרבה יותר ממה שמגיע להם.
גם במשרד עורכי הדין של החברה לא עוזרים לנו ואנחנו במרדף אחריהם כבר כמה חודשים שיבדקו מול אורנג את כל הפרטים ויחזרו אלינו ואף טחד לא חוזר ועונים תשובות מתחמקות או שמפנים אותנו לשרות הפיננסי בטורניר שכמו שכבר ציינתי לא מוכנים לדבר איתנו כיוון שהתביעה נמצאת אצל עורך דין.
אז מי לכל הרוחות יכול לדבר איתנו ולהסביר לנו מה קורה שם עם החשבונות??!!
בנתיים הריביות רק עולות...
בבקשה לחזור אליי למספר 0545808787 קארין.
בנוסף בזבוז זמן וטירטור סוג הנזק :
הסברת החשבונות והציוד פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
אורהן עיסא - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 130213 שוחחנו עם גב' אמסלם והנושא טופל.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה