פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוב שהגיע להוצאה לפועל ואי כיבוד הסכם נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
היה לי חוב של 5400 ש"ח שהגיע להוצל"פ. הגעתי עימם להסדר בו התחייבתי לשלם ב 2 צ'קים של 2700 ש"ח. על ההסדר חתמנו בחודש דצמבר. נתתי להם את שני הצ'קים ולמרות שהצ'ק הראשון נפרע וכובד ב 15 לינואר (ע"פ ההסכם) ננקטו כנגדי סנקציות חריפות של: הכרזה כמוגבל בבנק ישראל, עיכוב יציאה מהארץ, ביטול כרטיסי אשראי, אי חידוש רשיון נהיגה.
גם לאחר פרעון הצ'ק השני (ע"פ ההסכם) ב 15 לפברואר עדיין לא בוטלו הסנקציות. קיבלתי הבטחות שונות שהסנקציות יבוטלו רק לאחר 3 ימים מפרעון הצ'ק. לאחר 3 ימים נאמר לי שזה יקח כ 10 ימים. בזמן זה נגרמים לי נזקים עצומים שלא לדבר על כך שההגבלה בבנק ישראל תכנס לתוקפה במידה ולא יסגר התיק. במקרה כזה מדובר בכתם במערכת הבנקאית שילווה אותי לאורך שנים רבות.
כספי סוג הנזק :
סגירת תיק מיידית וביטול כל ההליכים. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
איציק יוספן - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 210213 שוחחתי עם מר אילן והנושא טופל.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה