פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מענה לבקשה מיוחדת נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
מדובר במקרה קשה בחור הסובל מבעיות נפשיות קשות (מאניה דפרסיה) קיבל שירות מחברת אורנ"ג רכש 2 סלולאריים ודיבר בהם , בלי לדעת על קיומם של מסלולים מוזלים לאלה המדברים הרבה וחויב כאלף שקלים בחודש בעוד אורנ"ג יכלה להציע לו מסלול ללא הגבלה בשקלים בודדים , הבחור בעל חוב של 6000 שקל לחברה ואינו מסוגל לשלם להם הבחור ביצע את ההתקשרות עם החברה ללא ידיעת אפוטרוסו שהיא בעצם אימו הנמצאת בקשיים כלכליים רבים מאחר והיא איננה עובדת ובנה החולה גורם לה להוצאת מרובות לאחרונה שלחה לה החברה הוצאה לפועל על סך 6000 שקל ואין ביכולתה לשלם זאת והואיל ובנה ביקש שירותים בלי להבין את המשתמע מיכך פנתה האם לאורנ"ג לבקשה לעזרה ולא קיבלה שום אוזן קשבת מבקש לבדוק אפשרות לביטול החוב מאחר ומדובר במשפחת קשת יום שאפילו תנור לאפייה אין ברשותה
כספי סוג הנזק :
מבקש לבדוק אפשרות לביטול החוב מאחר ומדובר במשפחת קשת יום פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מירי אברהם - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
בשיחה שערכתי ביום 020413 עם מר גברא ועם הפונה אייל הוסברו פני הדברים.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה